Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:26:48 GMT

روحیه جهادی و انقلابی سرلوحه کار پلیس ویژه است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۸۵۸۸

روحیه جهادی و انقلابی سرلوحه کار پلیس ویژه است

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردارحسن کرمی روز چهارشنبه در مراسم اولین سالگرد شهادت سرگرد شهید رضا صیادی در جمع فرماندهان، معاونان و کارکنان یگان های ویژه ناجا افزود: مجلس گرامی داشت یاد شهید با مجالس ترحیم متفاوت است به نحوی که هر فردی در این گونه مراسمات سعی در احیای روحیه شهادت طلبی و ایثارگری و همچنین ذخیره توشه برای خود دارد که بتواند رهرو راه آن شهید عزیز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح سفیر شهید و ثمرات آن در یگان های ویژه ناجا، بیان کرد: در انجام این طرح معنوی، هر یک از کارکنان یگان های ویژه به عنوان سفیر یک شهید، با تحقیق و مطالعه در مورد روش و سیره زندگی یکی از شهدا و الگو قراردادن خصوصیات اخلاقی و اعتقادی ایشان، خود را نماینده اهداف و آرمان های شهدا قرار می دهد و در مرحله بعدی سعی در ترویج فرهنگ ایثار و جهاد در سطح جامعه دارد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه روحیه جهادی و انقلابی باید به عنوان پیام شهدا همواره سرلوحه کار ما باشد، تصریح کرد: کارکنان یگان ویژه همواره در طرح های جهادی، عملیات های مردم یاری و کمک مومنانه و ... به صورت داوطلبانه و با شور و اشتیاق مثال زدنی شرکت دارند و هر جایی نیاز به مساعدت و همیاری باشد، پلیس ویژه در صحنه حاضر است.

سردار کرمی با تاکید بر رأفت توأم با اقتدار در ماموریت ها، بیان کرد: عطوفت و مهربانی از مشخصه های بارز پلیس اسلامی است و آنچه پلیس ایران را از سایر کشورهای جهان متمایز می کند، سعه صدر، اخلاق مداری و رأفت اسلامی است و این روحیه را باید حفظ و در ارتقای آن کوشا باشیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا در پایان خاطرنشان کرد: روند انجام ماموریت های یگان ویژه برگرفته از سیره شهداست و کارکنان پلیس ویژه با روحیه جهادی و ایثارگری بارها در ماموریت های مختلف ثابت کرده اند که پیرو راه شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی هستند و با بصیرت و دشمن شناسی، هر گونه تهدید و توطئه از سوی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را خنثی خواهند کرد.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه فرماندهی یگان ویژه ناجا حسن کرمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه فرماندهی یگان ویژه ناجا حسن کرمی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه فرماندهی یگان ویژه ناجا حسن کرمی اخبار کنکور یگان های ویژه ویژه ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت مامور یگان ویژه با نارنجک هواداران‌ در بازی پرسپولیس و سپاهان‌ | ویدئو

دریافت 1 MB کد خبر 848845 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مصدومیت مامور یگان ویژه با نارنجک هواداران‌ در بازی پرسپولیس و سپاهان‌ | ویدئو
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا