Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؛ حجت الاسلام محمدباقر برقراری و قدرت الله ولدی در متن این پیام از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی کادر درمان، در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا و همراهی مردم این شهرستان در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی قدردانی کردند.

این پیام می‌افزاید: عزیزانی که ایثارگرانه و جان بر کف، در دفاع از سلامت دیگران چونان شهدای هشت سال دفاع مقدس، قدم بر نفس نهادند و جانانه در مقابل خطرات، تهدیدها و بلایا ایستادند و برخی سرو مانند، به افتخار شهادت در راه پاسداری از سلامت و امنیت مردم نائل آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه پیام آمده است: خداوند سبحان را شاکریم که ما را در گذر از لحظه‌های ابتلا و امتحان ویروس کرونا، توسل به آستان مقدس اهل بیت(ع) و امید به رحمت واسعه الهی عنایت فرمود تا این روزهای سخت را به عشق و ایمان سپری کنیم و راه آزمون الهی را تا نیمه پشت سر بگذاریم.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر و قدرت الله ولدی فرماندار ویژه ملایر در این پیام ضمن ادای احترام به روح بلند شهدای سلامت، صمیمانه‌ترین مراتب تقدیر خود را به استقامت و شجاعت کادر درمان تقدیم و از درگاه ایزد متعال، سلامت و سربلندی ایشان و شفای تمامی بیماران را مسالت کردند.

در این پیام همچنین از همراهی صمیمانه و همکاری ارزشمند عموم مردم فرهنگ‌مدار شهرستان ملایر در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌های تعیین شده صنفی و شغلی، عزیزانی که در این روزها داغدار شدند، خانواده‌هایی که رنج بیماری و بیمارداری را متحمل شدند، لیکن در قبال سلامت دیگران مسوولانه رفتار کردند و در مقابل این دشواری‌ها  با صبر و توکل دوام آوردند، قدردانی شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۴۸۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۲ هزار و ۴۶۱ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

سیما سادات لاری روز سه شنبه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۷ آبان ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،۱۳ هزار و ۳۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و سه هزار و ۷۹نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۸۸ هزار و ۴۷۳ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۵۷۰ هزار و ۷۷۴ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۵۶۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون پنج میلیون و ۵۸۶ هزار و ۱۴۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

برچسب‌ها کرونا همدان ملایر تکریم و تجلیل استانداری همدان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا همدان ملایر تکریم و تجلیل استانداری همدان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کرونا همدان ملایر تکریم و تجلیل استانداری همدان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور کووید۱۹ در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حمله به اسرائیل، از لایه پدافندی ناتو عبور کردیم 

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ دوم خداداد فلاح معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، ضمن تبریک روز معلم، اظهار کرد: استاد مطهری، مجاهد واقعی عرصه تبیین و یک مخاطب شناس به تمام معنا بود.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت تحلیل سیاسی از سوی اساتید، گفت: تحلیل سیاسی، تبیین و ریشه‌یابی تحولات روز و کنکاش در آن است که باید ما را به "کشف و شناخت حقایق و واقعیت ها"، "درک جزئیات یک پدیده"، "آگاهی بخشی" و "انتقال بینش و معرفت" برساند.

معاون سیاسی ارتش، مبانی تحلیل سیاسی را آیات و روایات، فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عنوان کرد و با اشاره به الزامات تحلیل سیاسی، افزود: شناخت وضعیت جهان و نظام بین‌الملل، شناخت وضعیت نظام قدرت سیاسی حاکم بر منطقه و شناخت وضعیت سیاسی حاکم بر داخل از الزامات تحلیل سیاسی محسوب می شوند.

وی، ترویج ایمان، آرمانگرایی، وحدت جهان اسلام، انقلابی بودن، مرزبندی با دشمن و امید را از اصول تحلیل سیاسی عنوان کرد و گفت: یک تحلیل سیاسی درست، موجب افزایش بصیرت و بینش سیاسی، ولایتمداری، روحیه انقلابی، امیدآفرینی شده و در روحیه رزم و ارتقای آمادگی رزمی اثرگذار است.

امیر سرتیپ فلاح در ادامه با اشاره عملیات "وعده صادق" تصریح کرد: عبور از لایه پدافندی ناتو و سپر پدافندی رژیم صهیونیستی دست برتر جمهوری اسلامی ایران در عملیات صادق بود و این عملیات موجب اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی شد.

وی، عقلانیت را وجه غالب عملیات وعده صادق عنوان کرد و افزود: بعد معنوی، اخلاص و توکل بر خدا و هم افزایی حداکثری بین نیروهای مسلح موجب موفقیت این عملیات شد.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق، الگوی جدیدی از نبرد را ترسیم کرد گفت: ما در یک عملیات نا هم طراز عملیات انجام دادیم و کف سطح قدرت تهاجمی خود را در مقابل سقف قدرت تدافعی آن ها به کار بردیم.

امیر سرتیپ فلاح با اشاره به پیام های عملیات وعده صادق، تاکید کرد: اولین پیام این عملیات این بود که رویارویی با رژیم صهیونیستی دیگر نیابتی یا ایذایی نیست. دیگر اینکه ساکنان سرزمین های اشغالی بدانند رژیم صهیونیستی توانایی تامین امنیت آن ها را ندارد.

وی یادآور شد: همچنین پیام این عملیات به دولت های منطقه این بود که ترتیبات امنیتی آمریکایی با حضور قدرت های فرا منطقه‌ای قابل اتکا نیست بلکه ترتیبات امنیتی درون منطقه‌ای باحضور قدرت های منطقه پایدار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • در حمله به اسرائیل، از لایه پدافندی ناتو عبور کردیم 
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم