Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات این نهاد برای اشتغال مددجویان در بخش دریا، اظهار داشت: از آنجا که فرصت‌های شغلی متعددی در بخش دریا و خدمات دریایی وجود دارد و این استان بیشترین مرز دریایی را با خلیج فارس دارا می‌باشد، توانمند سازی مددجویان در رشته‌های مرتبط به دریا و استفاده از ظرفیت‌های باقوه و بالفعل در این رشته در اولویت برنامه‌های اشتغال و خودکفایی این نهاد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با تاکید بر استفاده از ظرفیت مراکز و آموزشگاه‌های دولتی و غیر دولتی جهت ارائه آموزش‌های فنی، مهارتی و تخصصی در این بخش، افزود: سال گذشته در بخش آموزش‌های دریانوردی 45 نفر از مددجویان تحت حمایت آموزش دیده‌اند که با پرداخت تسهیلات و خرید قایق مشغول به کار شدند.

لطفی در ادامه خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی در سال جدید از ابتدای آذر ماه برای 40 نفر از مددجویان  متقاضی و واجد شرایط توسط موسسه آموزشی کشتیرانی شعبه بوشهر آغاز خواهد شد.

وی به اعلام نیاز شرکت‌ها و شناورهای تجاری مستقر در استان به کارجویان مهارت دیده این نهاد اشاره کرد و گفت: افراد آموزش دیده از طریق اداره کاریابی به این شرکت‌ها و صاحبان شناورهای تجاری معرفی و به کار گرفته می‌شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه به معرفی بسته‌های تشویقی کاریابی پرداخت و افزود: کارفرمایانی که از مددجویان این نهاد جهت نیروی کار خود استفاده نمایند از بسته‌های حق بیمه تأمین اجتماعی سهم کارفرما و تسهیلات قرض الحسنه بانکی بهره مند خواهند شد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: از آنجا که بهره مندی از کلیه ظرفیت‌های بومی و منطقه‌ای استان در بحث اشتغال از برنامه‌های این نهاد است، با توجه به مطالعات و تحقیقات بعمل آمده در طرح جامع مزیت سنجی شهرستانی توسط کارشناسان اشتغال امداد، ظرفیت‌های متعدد استان جهت اطلاع عموم در سایت اینترنتی www.maziyatjob.emdad.ir جهت استفاده عموم قرار گرفته است و الگوی ایرانی اسلامی رفع بیکاری کشور توسط این نهاد در مدل‌های راهبری و هدایت شغلی  از الگوهای موفق ایجاد اشتغال در کشور است که به یاری سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط این مهم محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر آموزش کمیته امداد خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز

به گزارش خبرنگار مهر، عصر روز دوشنبه و با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، مینی پالایشگاه شهر دهدشت با ظرفیت ۱۰ هزار بشکه در روز کلنگ زنی شد

ظرفیت تولید روزانه این پالایشگاه معادل یکهزار و ۴٠٠ تن از نوع بنزین و گازوئیل با کیفیت یورو و گاز مایع و مازوت سنگین است.

مازوت تولیدی این پالایشگاه قابلیت مصرف سوختی دارد.

ظرفیت تولید یک میلیون و ۵۹٠ لیتری بنزین در پالایشگاه دیده شده است.

این پالایشگاه ظرفیت اشتغال ۵۰۰ نفر را در سه شیفت کاری فراهم و خروجی اشتغال مستقیم نهایی آن بیش از ۳۰۰ نفر خواهد بود.

کد خبر 6092432

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند