Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فرماندار همدان گفت: از روز شنبه محدودیت‌های جدید کرونایی در سطح شهرستان با جدیت تمام اجرا و بر روند انجام کار نظارت می‌شود. - اخبار استانها -

حسین افشاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، از  اجرای مجدانه محدودیت‌های جدید کرونایی در سطح شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در این مرحله از اعمال محدودیت‌ها اختیارات بیشتری به استان و شهرستان داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی باتاکید بر اینکه محدودیت‌های کرونایی از اول آذر ماه عملی می‌شود، تصریح کرد: محدودیت‌ها در سه سطح ترددها، تجمعات و تعطیلی اصناف و برخی واحدها به اجرا در می‌آید.

فرماندار همدان با بیان اینکه تردد خودروها در سطح شهر از ساعت 21 تا 4 بامداد ممنوع است، عنوان کرد: رفت و آمد خودروها به صورت هوشمند کنترل می‌شود.

افشاری با تاکید بر اینکه وضعیت شهرستان همدان قرمز است و روند مبتلایان کرونا افزایشی است، گفت: برگزاری هرگونه تجمع، همایش، میهمانی، مراسم عزا و عروسی ممنوع است و در صورت مشاهده و گزارش برخورد قضایی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه به غیر از اصناف ضروری و فروشگاه‌های عرضه مایحتاج ضروری مردم، مابقی اصناف و بازار به مدت دو هفته تعطیل اعلام شده است، اظهار داشت: بازار روز و بساط گستران نیز اجازه فعالیت ندارند.

محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر در اصفهان اجرا می‌شودجزئیات محدودیت‌های عبور و مرور در اراک / محدودیت‌های کرونایی عبور و مرور از فردا اجرا می‌شودجولان کرونا در خیابان‌های اهواز؛ آیا بر اجرای محدودیت‌ها نظارت می‌شود؟ + فیلم

فرماندار همدان با اشاره به نقش دورهمی های خانوادگی در افزایش آمار ابتلا به کرونا، تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم برای کمک به عبور از بحران و موج خطرناک کرونا در خانه بمانند و به هیچ عنوان دور هم جمع نشوند.

افشاری با بیان اینکه خوشبختانه 80 درصد مردم شهرستان از ماسک استفاده می‌کنند، گفت : امیدواریم با رعایت سایر توصیه‌ها بویژه پایان دادن به رفت و آمدهای خانوادگی شاهد روند کاهشی شیوع ویروس و سیر نزولی بیماری باشیم.

انتهای پیام/743/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محدودیت های جدید کرونایی محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در محور فیروزکوه - دماوند در پی اجرای عملیات ترمیم و به سازی پل دلیچایی تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته، خبر داد.

 

به گزارش تبن نیوز به نقل از مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس