Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@21:49:50 GMT

طرح «طبیعت‌گردی خانواده» در فراهان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۹۰۰۴

طرح «طبیعت‌گردی خانواده» در فراهان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فراهان، حمیدرضا کهریزی صبح امروز در نشست اعضای شورای ورزش همگانی شهرستان فراهان با اشاره به وجود پتانسیل‌های ناب گردشگری در شهرستان فراهان، اظهار کرد: امروز جامعه ما با توجه به مسائل موجود و همچنین سایه سنگین کرونا دچار خمودگی شده است لذا باید بیش‌ازپیش به افراد حاضر در این جامعه توجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نقش زنان در پویایی جامعه و همچنین تربیت نسلی توانمند، افزود: امروز مادران و دختران ما باید از سلامت کامل فکری و جسمی برخوردار باشند تا بتوانند برای آینده کشور فرزندانی خوب تربیت کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان با اشاره به اینکه طرح «طبیعت‌گردی خانواده» با هدف توجه ویژه به زنان و دختران توسط معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان ابلاغ‌شده و به شهرستان‌های استان نیز اعلام‌شده است، گفت: در حال حاضر با توجه به وجود تجربه کافی در دو هیئت ورزشی کوهنوردی و همگانی در راستای برگزاری برنامه‌هایی از این قبیل این شهرستان آمادگی لازم در خصوص اجرای این طرح در سطح مناطق محتلف شهرستان را دارد.
وی گفت: میزان مشارکت بانوان شهرستان فراهان در فعالیت‌های ورزشی خصوصاً ورزش همگانی در سال گذشته 8 درصد بوده است.
کهریزی جمعیت بانوان سازمان‌دهی شده ورزشی شهرستان فراهان را که دارای بیمه ورزشی هستند را 450 نفر عنوان کرد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مدون و دقیق بتوانیم ظرفیت‌های بالفعل موجود در بانوان را بالقوه کنیم.

وی همچنین در چهارمین جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان فراهان ک با موضوع بررسی و ارائه راهکار های کاهش آسیب‌ای اجتماعی ناشی از  ویروس کرونا  در حوزه جوانان برگزار شد، بیان داشت: در پی شیوع کرونا که بزرگ‌ترین چالش بین‌المللی بشر از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون بوده است، مشکلاتی برای جوامع به وجود آمده که حل آن ضروری است.

رئیس اداره ورزش فراهان گفت:کرونا نه تنها توانست جای خود را در صدر اخبار تمام خبرگزاری‌های مهم و غیرمهم دنیا اعم از رسمی و غیررسمی بگیرد، بلکه حجم بالایی از تبادلات فضای مجازی، گفت‌وگوهای فضای حقیقی در محیط‌های کاری و خانواده‌ها و حتی تصاویر ذهنی و عالم رویای انسان‌ها را نیز در برگرفت.

 وی تصریح کرد: علاوه بر درد و رنج غیرقابل تحمل و از بین رفتن زندگی، ویروس کرونا در حال حاضر اقتصاد جهان را تحت تأثیر قرار داده و به سهم بازار جهانی صدمه رسانده است، صاحبان مشاغل سراسر جهان، تأثیر این تغییرات رفتار را احساس می‌کنند و اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند این همه‌گیری منجر به خسارت اقتصادی در حدود صدها میلیارد دلار شود.
 کهریزی ادامه داد: : اثرات و تبعات ویروس کووید-۱۹ بر سبک زندگی شامل فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، آموزشی، زیست محیطی، روانی و مذهبی و فقهی است که برنامه‌ریزی برای کاهش این اثرات بسیار مهم و ضروری است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خانواده ورزش زنان جوانان شهرستان فراهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر

نخستین و سومین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان و جوانان بانوان ایران به میزبانی سمنان برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، سازمان تیم‌های ملی این فدراسیون اعلام کرد اولین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا و سومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان بصورت مشترک از 11 تا 17 اردیبهشت ماه در سمنان برگزار می‌شود. 

20 بازیکن به اردوی بزرگسالان و 21 بازیکن به اردوی جوانان دعوت شده‌اند. 

مینا وطن پرست، هانیه لک، آرزو محمدی، الناز یحی پور، هانیه کریمی، آرزو کیانی آرا، زهرا فقیهی، مهربان بدوی، مبینا حسن زاده، عطیه شهسواری، سارا موسوی، رویا نوروزی، بهار ایزدگشب، زینب بذرافکن، ستاره رحمانیان، فاطمه مهری، فاطمه خلیلی، ملیکا محمدی، مریم کار اندیش و حدیث نوروزی 20 بازیکنی هستند که به اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان دعوت شده‌اند که تمرینات خود را زیر نظر مریم فخری و نشمین شافعیان انجام خواهند داد.

همچنین الناز یار محمدی، زهرا افشاری، محدثه شبانی، زهرا فتوتی، مائده عشاقی ، آرزو بهمئی ، سنا باقری، فاطمه مریخ، نسترن گودرزی، شهرزاد نصوحی، آسمان بدوی، سبا زنگنه، هستی دخایی، سعیده غضنفری، غزاله مهری، صبا دهقانی، هستی آریان فر، الهه نیکان، سوفیا فیلسوف، فاطمه شاهین و آریانا متابعان  نیز به اردوی تیم ملی جوانان دختر ایران فراخوانده شده‌اند. 

مریم رضائیان (سرپرست)، نشمین شافعیان (سرمربی)، نسترن ابریشم کار (پزشکیار) و شادی باقری (روانشناس) تیم ملی جوانان را در این اردو همراهی خواهند کرد. 

لازم به ذکر است بیستمین دوره هندبال قهرمانی بانوان آسیا در آذرماه امسال و بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران جوان جهان از 30 خرداد تا 10 تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • پلیس مکتبی پیشگام برای اجرای احکام الهی
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟