Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:02:25 GMT

حزب کارگر انگلیس به تعلیق عضویت «کوربین» پایان داد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۹۲۱۴

حزب کارگر انگلیس به تعلیق عضویت «کوربین» پایان داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، شب گذشته کمیته اجرایی حزب کارگر انگلیس با برگزاری جلسه‌ای تصمیم گرفت با توجه به بیانیه جدید «جرمی کوربین» درباره آنچه افکار ضدیهودی در این حزب نامیده شده، تعلیق او از این حزب را رفع کند.

کوربین در اوایل ماه جاری به دلیل انتقاد از رژیم صهیونیستی، از عضویت در این حزب تعلیق شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کمیسیون برابری و حقوق و بشر» در انگلیس سه هفته پیش در گزارشی آورده بود حزب کارگر در مبارزه علیه گسترش تفکرات ضد یهودی ناتوان بوده و از قوانین تخطی کرده است.

کوربین که تا فروردین امسال رهبری این حزب را بر عهده داشت، در بیانیه‌ای علیه این گزارش نوشت: «وجود یک فرد ضد یهود در حزب کارگر نیز زیاد است اما در این گزارش ابعاد مسئله به طور چشمگیری به خاطر اهداف سیاسی افرادی در داخل و بیرون حزب، مورد اغراق قرار گرفته است».
 

کد خبر 5074744 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: جرمی کوربین انگلیس حزب کارگر انگلیس ایالات متحده امریکا عراق دونالد ترامپ جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 رژیم صهیونیستی سوریه عربستان سعودی فلسطین ویروس کرونا روسیه مناقشه قره باغ افغانستان ولید المعلم حزب کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کند.

این وزارتخانه تاکید کرد که فعالیت‌های دفاعی ایران را هدف قرار داده است.

رویترز همچنین گزارش داد: انگلیس اشخاص و نهادهای مربوط به بخش دفاعی ایران را تحریم می‌کند.

وزارت امور خارجه انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دو شخص و چهار شرکت مرتبط با شبکه تولید پهپاد در ایران را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

به نظر می‌رسد این تحریم‌های انگلیس و آمریکا نیز مانند تحریم‌های گذشته کشورهای غربی علیه کشورمان به بهانه حمایت از جریان‌های محور مقاومت در منطقه و عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی با استفاده از موشک‌ها و پهپادهای مختلف و همچنین در راستای حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088709

دیگر خبرها

  • تحریم های جدید انگلیس علیه صنایع نظامی ایران / اسامی
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • چاقوکشی در مدرسه‌ای در منطقه ولز در انگلیس
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏