Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه از صدور مجوز فروش 80 ملک مازاد دستگاه‌های دولتی در سطح استان خبر داد.

امیر حمزه حیدریان در جلسه امروز (28 آبان) کارگروه مولدسازی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط نامطلوب بودجه ای کشور گفت: در حال حاضر دستورالعمل ابلاغ شده از سوی دولت این اجازه را به دستگاه ها داده که املاک مازاد خود را به فروش رسانده و به عنوان منابع تخصیص بودجه اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا مجوز فروش 80 ملک مازاد دستگاه های دولتی در استان صادر شده و کار فروش آن توسط دستگاه های مربوطه آغاز شده است.

حیدریان تصریح کرد: در قانون فروش املاک مازاد دولتی این اجازه به دستگاه داده شده تا درصورت فروش املاک مازاد، از درآمد حاصل از آن استفاده کند.

وی با اشاره به مقاومت برخی مدیران در خصوص فروش این املاک مازاد، گفت: قانون همچنین این اجازه را داده تا درصورت عدم تمکین مدیران دستگاه ها نسبت به فروش املاک مازاد، خود کارگروه مولدسازی نسبت به این مسئله اقدام کند و درخصوص هزینه کرد درآمد حاصل از این فروش هم توسط خود کارگروه تصمیم گیری می شود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه به مدیران هشدار داد: در صورتی که نسبت به فروش املاک مازاد خود اقدام نکنند، کارگروه مولد سازی بدون اجازه آنها این کار را خواهد کرد.

وی به شرایط سخت اقتصادی کشور اشاره کرد وافزود: در حال حاضر تخصیص اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی های سرمایه‌ای استان منوط به فروش این املاک مازاد است.

حیدریان تصریح کرد: منابع بودجه محدود است و دستگاه ها باید تلاش کنند از این طریق تحقق بودجه صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كرمانشاه منطقه کرمانشاه فروش املاک مازاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران

سید اسماعیل هاشمی در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری با ۹ هزار میلیارد دلار برای مازندران شناسایی شده است، گفت: در همین راستا در سال ۱۴۰۲ مازندران حدود ۱۰ مجوز سرمایه گذاری خارجی در بخش‌های مختلف در استان صادر شده است که ارزش اقتصادی آنها ۱۶۵ میلیون دلار بوده است.

او افزود: شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری در مذاکرات و ایجاد قرارداد‌های مشترک همکاری اقتصادی و تولیدی موثر خواهد بود

هاشمی با اشاره به اینکه رویداد‌های بزرگ اقتصادی به ویژه نمایشگاه‌های بین المللی می‌تواند در ایجاد مراودات اقتصادی و منطقه‌ای نقش بسیار زیادی ایفا می‌کند، گفت: مازندران در سال‌های اخیر در بحث اجرای همایش‌های سرمایه گذاری موفق بوده و هفت همایش سرمایه گذاری برای مازندران اجرایی شده است.

او به نقش سرمایه گذاری خارجی در توسعه استان اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر نمایشگاه‌ها و نشست‌هایی در سطوح بین المللی و مذاکرات با فعالین اقتصادی روسیه و عمان باعث افزایش قرارداد‌های تجاری خارجی در مازندران شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟
  • بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد
  • تحقق ۱۳۱ درصدی صدور سند مالکیت شهری و روستایی در گیلان
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند