Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:11:29 GMT

۱۰۰ طرح عمرانی در استان قزوین به بهره برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۹۲۶۸

۱۰۰ طرح عمرانی در استان قزوین به بهره برداری می‌رسد

به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی صادق پور روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، خدماتی و... در استان قزوین انجام شده‌اند و امیدواریم مورد استقبال و استفاده مردم در سراسر استان قرار بگیرند.
وی با اشاره به مهمترین این طرح‌ها افزود: راه اندازی مرکز بهداشت تاکستان به مساحت ۲ هزار و ۲۲۲ متر، احداث پل‌های عابر پیاده در مناطق صعب العبور و سخت، احداث چمن مصنوعی به متراژ یک هزار و ۶۰۰ متر در روستاهای شهرستان قزوین و ساخت ۶ کانال بتنی به طول ۲۵ کیلومتر از مهم‌ترین پروژه‌های بسیج سازندگی در سطح استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول گفت: از دیگر طرح‌های استان می‌توان به احداث ۲ استخر ذخیره آب به مساحت ۷۰۰ متر مربع، لوله گذاری انتقال آب به طول سه کیلومتر، احیا و لایروبی قنات به طول ۲ هزار متر، احداث دیوار حفاظتی، کمک به احداث مسکن محرومان کمیته امداد امام خمینی (ره) به تعداد ۳۲ واحد و احداث دارالقرآن در تاکستان نام برد.
صادق پور اضافه کرد: تکمیل ۱۱ خانه عالم، احداث ۲ سالن ورزشی به مساحت ۹۰۰ متر مربع و تعمیر و بهسازی مسکن محرومان بهزیستی به تعداد ۶ واحد، طرح‌های دیگر بسیج سازندگی استان است که در هفته بسیج به بهره برداری می‌رسند.
وی افزود: برای احداث این پروژه‌ها از اعتبارات استانی، تملک دارایی و آورده خیران به میزان ۱۳ میلیارد تومان هزینه شده است.
این مسوول افزود: سازمان بسیج سازندگی استان قزوین تا دهه فجر، طرح‌های بیشتری را برای خدمت رسانی هر چه بهتر به محرومان و نیازمندان به بهره برداری می‌رساند که نقش موثری در افزایش رضایتمندی در میان اقشار مختلف جامعه خواهد داشت.

برچسب‌ها روز بسیج مستضعفان سازمان بسیج سازندگی استان قزوین محرومیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز بسیج مستضعفان سازمان بسیج سازندگی استان قزوین محرومیت روز بسیج مستضعفان سازمان بسیج سازندگی استان قزوین محرومیت اخبار کنکور بسیج سازندگی استان قزوین طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم