Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی ابراهیمی در گفت‌و گو با فارس در سنندج با بیان اینکه۴۰ درصد ورزشکاران رشته بوکس استان مربوط به سنندج است، گفت:  این شهرستان فاقد خانه بوکس مناسب است به همین منظور راه‌اندازی خانه بوکس در  سنندج در اولویت برنامه‌های هیات قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ بیمه شده ورزشی و حدود ۹۷ مربی رسمی فدراسیون در استان داریم، اظهار کرد: تمام ورزشکاران بومی استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رشد و توسعه بوکس استان و حمایت از قهرمانان بومی استان را نیازمند جذب اسپانسر دانست و خاطرنشان کرد:‌ شناسایی استعدادهای مربی‌گری و قهرمانی جزو برنامه‌های هیات است و  در راستای ارتقای سطح علمی مربیان کلاس‌های مربی‌گری برگزار می‌شود.

به گفته رییس هیات بوکس استان کردستان، افزون بر امکانات سخت‌افزاری وجود مربی توانمند نقش مهمی در توسعه بوکس دارد.

وی برگزاری کلاس‌های مربی‌گری درجه یک و درجه دو و درجه سه جزو برنامه‌های هیات در سال ۱۴۰۰ بیان کرد و افزود: در چهار سال اخیر کلاس‌های مربی‌گری  با هدف  ارتقای سطح مربی‌گری در استان برگزار شده است.

وی توسعه ورزش بوکس را نیازمند حمایت از سوی هیات‌های شهرستانی دانست و گفت: این ظرفیت در جوانان شهرستانی وجود دارد که صاحب مدال آسیایی شوند.

رییس هیات بوکس استان کردستان یکی از برنامه‌های هیات بوکس استان را ایجاد تغییر و تحول در هیات بوکس سقز دانست، گفت: ایجاد تغییر و تحول در شهرستان‌های مستعد مانند مریوان، بیجار، بانه و سقز یکی دیگر از برنامه‌های هیات بوکس استان کردستان است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه حمایت‌های مالی به هیات بوکس استان بسیار اندک است اظهارکرد: این در حالی است که هر ساله در رده سنی نونهالان کردستان موفق به کسب مقام اول و دوم شده است.

برگزاری ۵۰ رویداد ورزشی در سنندج

به گفته وی، هر ساله ۵۰ رویداد ورزشی در شهرستان سنندج، برگزار می‌شود و واریز مبلغ پنج تا ۱۰ میلیون تومان ناچیز است.

ابراهیمی امکانات مورد نیاز  رشته بوکس در شهرستان‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: شهرستان دیواندره با مشکل سالن مواجه است و شهرستان‌های بانه، سقز، بیجار و کامیاران سالن سقف بلند فوتبال در اختیار دارند.

وی خاطرنشان کرد: استعدادیابی بوکس در رده سنی ۱۳_۱۴ ساله مورد توجه قرار گرفته و در این راستا تعامل خوبی با آموزش و پرورش داریم.

رییس هیات بوکس استان کردستان با اشاره به اینکه ورزش بوکس استان در ۲۳ سال اخیر مقام دوم و سوم کسب کرده است یادآورشد: سال گذشته رتبه‌ها پایین آمده است.

وی ادامه داد: سال گذشته کردستان در المپیاد استعدادهای برتر بوکس مقام نخست کشوری ، سال ۹۷ در المپیاد استعدادهای برتر در رده سنی نونهالان (۱۳_۱۴ سال) مقام دوم کشوری کسب کرده است.

وی افزود: کردستان در چند سال متوالی در رده‌های مختلف رتبه اول و دوم کشوری را در این رشته ورزشی کسب کرده است.

رییس هیات بوکس استان کردستان با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی فرانسه و کسب سهمیه المپیک گفت: تا ۲۰ ماه دیگر در رده سنی بزرگسالان مهدی خسروی  به این دوره از مسابقات اعزام می‌شود همچنین برای مسابقات جهانی جوانان رامین بابالو و آمانج ملکی سال ۲۰۲۰ به مسابقات لهستان اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: مسابقات تیم ملی بوکس کشور  در سنندج برگزار شد که در این مسابقات رامین بابالو و آمانج ملکی به عنوان دوره اول اردوی تیم ملی جوانان از میان ۷۰ مدعی جزو ۱۰ نفر اول تیم یا فیکس شدند که امیدواریم طی چهار ماه آینده خود را به اثبات برسانند.

وی با اشاره به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ورزشکاران استان گفت: کسب ۲ مدال برنز آسیایی متعلق به جوانان این استان بوده است.

انتهای پیام/2330/85

منبع: فارس

کلیدواژه: سید مهدی ابراهیمی برنامه های هیات مربی گری رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان

 اقبال حمیدی در آخرین روز از هفته زمین پاک در نشستی تخصصی با شهردار سنندج و مدیرکل امور شهری استانداری کردستان بیان کرد: تفکیک از مبدا زباله باید در اولویت مدیریت پسماند شهرداری قرار گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان اظهار کرد: بحث تفکیک زباله جزو مطالبات اصلی ما است که اگر این مسئله صورت نگیرد تعداد سگ‌های ولگرد نیز روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: در شهر‌های کردستان بحث تفکیک از مبدا زباله نهادینه نشده است و زباله‌تر و خشک با یکدیگر دفع شده است که موجب ایجاد مشکلاتی همچون افزایش بیماری‌ها می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان ادامه داد: سایر استان‌های کشور به این مسئله پرداختند و جلوتر از ما هستند و کمتر درگیر مشکلات زیست‌محیطی می‌شوند.

حمیدی تاکید کرد: لازم است که شهرداری سنندج هرچه سریع‌تر نسبت به تفکیک از مبدا زباله اقدام کنند و برای آن برنامه داشته باشند.

شهردار سنندج نیز در این نشست با ارائه آمار و عملکرد کاری شهرداری در این مدت؛ خاطرنشان کرد: امور زیست محیطی شهری از اولویت کاری ماست.

انور رشیدی گفت: گسترش فضای سبز، پویش سنندج سبز، غرض ۴۰ هزار اصله نهال در نقاط مختلف شهر در سال ۱۴۰۲ و ایجاد زیر ساخت‌های زیست محیطی از مهمترین برنامه‌های شهرداری سنندج بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • گزارشی از نمایشگاه یک قرن اصالت و ماندگاری سنندج‌ + فیلم
  • آغاز پیش تولید سریال ماه‌شرف خانم در سنندج
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه به کارگران ساختمانی استان کردستان
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان