Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به ایرنا، سید امیر مصباح بیان کرد: بر اساس آن‌چه پیش از این اعلام کردیم تمام برنامه‌های سی و دومین جشنواره تئاتر استانی گیلان با تصمیمات ستاد ملی کرونا هماهنگ می شود که این تغییر نیز پیرو محدودیتهایی است که طی دو هفته آتی در سطح شهرها اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پیش از این، زمان برگزاری جشنواره استانی تئاتر، اول تا چهارم آذرماه اعلام شده بود که با این تصمیم، برگزاری اختتامیه سومین جشنواره آموزشگاهی نمایشنامه نویسی گیلان نیز که قرار بود همزمان با جشنواره تئاتر استان برگزار شود به تعویق افتاد.
معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز در برخی از شهرهای استان، تأکید کرد: حفظ سلامت هنرمندان و شهروندان بسیار حائز اهمیت است؛ بر همین اساس امسال جشنواره بدون حضور تماشاگر و تنها با حضور تعداد محدودی از اعضای گروه‌های شرکت کننده برگزار خواهد شد.
مصباح با بیان اینکه پیگیر پوشش تصویری اجراها به صورت زنده از طریق فضای مجازی هستیم، افزود: با توجه به شرایط جامعه و تصمیمات ستاد کرونا، باز احتمال تغییر برنامه‌های سی و دومین جشنواره استانی تئاتر گیلان وجود دارد که زمان دقیق برگزاری جشنواره اطلاع رسانی می شود.
جشنواره تئاتر استانی هر ساله با همکاری انجمن هنرهای نمایشی گیلان و با هدف رشد، گسترش و ساماندهی هنر تئاتر برگزار می‌شود.
رشد و توسعه فعالیت‌های اجتماعی و آگاهی بخشی با تکیه بر هنر نمایش، بومی سازی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری با تکیه بر استعدادهای جوان و استفاده از بسترهای فرهنگی و هنری برای رشد و اعتلای فرهنگ عمومی از دیگر اهداف جشنواره امسال است که در محورهای جهش تولید، کووید ۱۹ و کاهش آسیب‌های اجتماعی، شور و نشاط اجتماعی و تحکیم خانواده، فرهنگ و هنر بومی، منطقه‌ای و ایرانی، اسلامی و موضوعات مرتبط با یکصدمین سال شهادت میرزا کوچک برگزار می‌شود.

برچسب‌ها تئاتر گیلان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تئاتر گیلان محدودیت های کرونا تئاتر گیلان محدودیت های کرونا اخبار کنکور جشنواره تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این مراسم با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود