Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و دکتر محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و مسئولین استانی و شهرستانی 11 طرح زیرساختی در مجتمع بندری انزلی واقع در محدوده این منطقه را افتتاح و بهره برداری شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در حاشیه همایش بین المللی اتحادیه اقتصادی اوراسیا و نقش ژئوپلتیک مناطق آزاد ایران در توسعه روابط منطقه ای که به میزبانی این منطقه و با حضور دکتر سردار رحیم صفوی مشاور عالی مقام معظم رهبری، دکتر مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، وزرای راه و شهرسازی، نیرو و امور اقتصادی و دارایی و سفیر ایران در روسیه و مسئولین فدراسیون روسیه(به صورت ویدئو کنفرانس) برگزار شد، مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و دکتر محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و مسئولین استانی و شهرستانی 11 طرح زیرساختی در مجتمع بندری انزلی واقع در محدوده این منطقه را افتتاح و بهره برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براین اساس بهره‌برداری از یک پست اسکله جنرال کارگو غلات و دو پست اسکله دلفین نفتی، سیلو غلات 50 هزار تنی، انبار کالاهای عمومی 4509 متر مربعی، تعمیرات اساسی اسکله‌های شماره 4 تا 10، ساخت سردرب شماره 3 مجتمع بندری و نصب و تأمین تجهیزات کنترل تردد، اجرای روسازی، پیاده‌راه‌ سازی و ایمن‌سازی موج‌شکن غربی و مراسم لنگ‌زنی احداث سیلوی غلات 30 هزار تنی، مخازن 20 هزار تنی روغن خوراکی و همچنین شروع عملیات لایروبی حوضچه جدید با ظرفیت بیش از یک میلیون و 250 هزار مترمکعب؛ از جمله پروژه‌های مهم افتتاحی و سرمایه‌گذاری بندر انزلی است.
دو سیلوی غلات 50 و 30 هزار تنی با سرمایه گذاری مجموع 467 میلیارد ریالی بخش خصوصی و اشتغالزایی برای 20 نفر، انبار کالای عمومی 4500 متر مربعی با سرمایه گذاری حدود 29 میلیارد ریالی و ایجاد شغل برای 2 نفر و مخازن 20 هزار تنی روغن خوراکی با حجم سرمایه گذاری 340 میلیارد ریالی و اشتغالزایی 10 نفر مورد بهره برداری قرار گرفتند.

از سوی دیگر یک پست اسکله جنرال کارگو غلات و دو پست اسکله دلفین نفتی بندرانزلی با منابع داخلی سازمان بنادر و کشتیرانی با سرمایه گذاری 400 میلیارد ریال با اشتغالزایی مستقیم برای 27 نفر و نصب و تامین تجهیزات کنترل تردد با 46 میلیارد و 500 میلیون ریال با اشتغالزایی موقت 12نفر به بهره برداری رسید
در ادامه نیز اجرای روسازی، پیاده راه سازی و ایمن سازی موج شکن غربی با 120 میلیارد ریال، تعمیرات اساسی اسکله های شماره 4 تا 10 بندرانزلی و لایروبی حوضچه جدید "لایروبی به میزان یک میلیون و 250 هزار مترمکعب" با سرمایه گذاری 200 میلیارد ریال از جمله طرح هایی بود که به صورت رسمی در مدار خدمت رسانی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرمایه گذاری میلیارد ریال مجتمع بندری بهره برداری پست اسکله هزار تنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند

حاج عباس ایرانمنش از یادگاران دوران دفاع مقدس و رئیس شورای اسلامی شهر زرند در حاشیه آیین افتتاح این باشگاه کوهنوردی گفت: رسیدن به قله هدف بسیار شیرین و لذت‌بخش است.

وی به سختی‌های کوهنوردان برای صعود به هر قله اشاره کرد و افزود: یک گروه کوهنوردی با تلاش و علاقه برای صعود کردن به قله فعالیت و تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ کوهنورد در شهرستان زرند در حال فعالیت هستند که افتتاح این باشگاه نقطه امیدی برای پیشرفت روزافزون در این رشته و همچنین پرورش استعداد‌های نهفته است.

در مراسم افتتاحیه جمعی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، ایثارگران و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند