Web Analytics Made Easy - Statcounter

متفکر آزاد، عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: تفاهم نامه های امضا شده در جریان سفر فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به تبریز منجر به توسعه چشمگیر آذربایجان شرقی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، روح الله متفکرآزاد با مبارک خواندن سفر فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه برای تبریز و استان گفت: در سفر سردار محمد به تبریز، تفاهم نامه برای اجرای پروژه های حیاتی و سخت، جهت توسعه تبریز و آذربایجان شرقی امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۴ تفاهم نامه بین مسئولین استان و شهر با فرمانده محترم قرارگاه امضا شد که از اهم این پروژه ها، ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکن برای رفع حاشیه نشینی تبریز بود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین تعدادی تفاهم نامه برای سایر حوزه های آب و عمران شهری، منعقد شد و امیدواریم که اثرات آنها پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر استان باشد.

متفکر آزاد ضمن اشاره به نقش برجسته سرمایه گذاران گفت: از سرمایه گذاران داخل و خارج استان، اعم از بخش خصوصی و دیگر مجموعه ها دعوت به سرمایه‌گذاری در آذربایجان شرقی و تبریز می کنیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: معتقدیم تبریز می‌تواند نقش هاب (اتصالی) در تمام حوزه های شمال‌غرب کشور و حتی کشورهای همسایه را ایفا کند؛ هاب تجاری، هاب ترانزیتی، هاب گردشگری از جمله ظرفیت های مهم استان و تبریز می باشد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز

 شادی نیا اظهار کرد: در پی اعلام برخورد چندین دستگاه خودروی سواری در محدوده عوارضی بستان آباد - تبریز کارشناسان اورژانس به همراه پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی از مصدومیت ۱۰ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای مذکور خبر داد و اضافه کرد: مصدومان این حادثه که شامل ۲ مرد ۶۵ و ۶۹ ساله و همچنین چهار زن ۶۵،۲۳،۷۹و ۴۵ ساله و نیز سه پسر بچه ۱۵،۱۳ و ۵ ساله به همراه یک دختربچه ۱۲ ساله بودند پس از خدمات درمانی در محل جهت درمان تکمیلی به بیمارستان‌های امام علی (ع) ارتش و امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

سرهنگ آبراهه رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی علت حادثه را رعایت نکردن سرعت مطمئنه اعلام کرد و با اشاره به بارش باران و لغزندگی جاده‌های استان اظهار کرد: شرایط بارانی نیازمند توجه بیشتر به جاده و کاهش سرعت مطابق با شرایط هواست.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن