Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@11:36:20 GMT

۲۸ آبان و اخبار کرونایی استانها

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۰۶۵۸

۲۸ آبان و اخبار کرونایی استانها

به گزارش ایرنا،  عصر دوشنبه ۲۶ آبانماه، ستاد ملی کرونا نشست فوق‌العاده‌ای تشکیل داد تا در پایان آن خبر از تصمیم و مصوبه جدیدی بدهد و در همین زمینه دکتر رئیسی، معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که‌ تردد درون شهری از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح از اول آذرماه ممنوع است و این اقدام در ادامه تشدید محدودیت‌ها در شهرها و مناطق قرمز اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه تاکید شده بود که بحث نظارت و دستورالعمل‌ها باید متناسب باشد و برخی اصلاحات نیز انجام شود و یکایک مشاغل مورد بررسی قرار گرفته و جوانب مختلف آنها بررسی شود؛ البته با تعطیلی بانک‌ها در آن جلسه هم موافقت نشد زیرا صنایع کشور فعال است و این فعالان اقتصادی به بانک‌ها وابسته هستند.

به گفته دکتر رئیسی بحث محدودیت در ترددها دو نوع است؛ شهرهای قرمز دو نوع محدودیت درون‌شهری و بیرون‌شهری دارد و تهران که جزء مناطق قرمز می‌باشد با این محدودیت‌ها مواجه است؛  به عنوان مثال شهروند تهرانی با پلاک بومی شاید در خارج از شهر، شغلی داشته باشد ولی قرار نیست وارد شهر دیگری شود و اگر وارد یک شهری دیگر شود، باید جریمه پرداخت کند اما اگر از محدوده شهر خارج شود و وارد شهری دیگر نشده و بار دیگر برگشته باشد، شامل جریمه نمی‌شود.

نگاهی به محدودیت‌های استانها

پیگیری خبری ایرنا از تازه‌ترین وضعیت محدودیت های کرونایی استان‌ها حاکی از این است که شرایط پایتخت حادتر از سایر نقاط است و محدودیت ها با شدت بیشتری اعمال می شود،  بر اساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا گروه‌های شغلی یک یعنی بیمارستان، داروخانه، مطب، آمبولانس، آتش‌نشانی، سوپرمارکت، نانوایی‌ها، امنیت، سلامت، تعمیرگاه‌های لوازم خانگی و پمپ بنزین به هیچ وجه نباید تعطیل شود، اما گروه‌های ‌شغلی ۲ و ۳ و ۴ زمانی که یک شهر در وضع قرمز باشد،  تا دو هفته تعطیل می‌شود که تهران نیز در چنین وضعیتی قرار دارد.

رییس پلیس راه هرمزگان نیز از آغاز طرح محدودیت های کرونایی از صبح روز چهارشنبه ( ۲۸ آبانماه) خبر داد و گفت: متخلفان در این طرح پنج میلیون و یکصد هزار ریال جریمه خواهند شد.

سرهنگ مهدی نیکبخت اظهار داشت: در این طرح ورود خودروهای غیر بومی به استان و خروج خودروهای بومی نیز ممنوع است و براساس برنامه ریزی های انجام شده این طرح در ۹ ورودی استان و ۴ ورودی بندرعباس اجرا می شود.

این در حالی است که در استان مسافر پذیر مازندران شرایط اعمال محدودیت ها هنوز مشخص نشده و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گمانه‌زنی درباره وضعیت کرونایی شهرهای مختلف استان را غیرمعتبر دانست و گفت که این محدودیت‌های برای مازندران هم که قرار است از اول آذر به اجرا گذاشته شود، هنوز مشخص نشده است.

حسین حسن نژاد افزود: جزییات در این زمینه از جمله وضعیت کرونایی شهرها را وزارت بهداشت مشخص می کند و تاکنون چیزی به استان اعلام نشده است.

اما فرماندار مهدیشهر در استان سمنان نیز خبر داد که با اشاره به قرارگیری شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در نزدیکی هم، احتمال اعمال محدودیت‌های یکسان در این سه‌شهرستان، در شرایط تعیین‌شده جدید از یکم آذر وجود دارد.

همچنین کردستانی ها اعمال محدودیت را با قدرت اجرا کردند و در بدو آغاز طرح بیش از ۱۱ هزار و ۳۴۹ خودرو اجازه ورود به کردستان پیدا نکردند.

 علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان گفت: ماموران پلیس راه و راهور در ایام اعمال محدودیت در کنار وظایف محوله خود برای ۳۲۹ خودرو به دلیل عدم توجه به هشدارهای پلیس جریمه ۵۰۰ هزار تومانی منظور کردند و همچنین در این مدت ۲۶۵۰ دستگاه خودرو نیز به علت تداوم تخطی از محدویت‌ها به پارکنیگ هدایت شده‌اند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین نیز از اجرای محدودیت ها با قدرت بیشتری خبر داد و گفت: قزوین از اول آذرماه به مدت دو هفته قرنطینه می‌شود.

منوچهر حبیبی اظهار داشت : درحال تکمیل و جمع بندی  ابعاد مختلف این محدودیت هستیم و با نهایی شدن آنها اطلاع رسانی می‌شود.

از ایلام نیز خبر می رسد که محدودیت تردد به تفرجگاه‌ها و آرامستان‌های ایلام  آغاز و طرح انسداد و اجرای مقررات منع تردد از امروز چهارشنبه ۲۸ آبان‌ماه اعمال می‌شود.

سرهنگ رضا همتی‌زاده رییس پلیس راه ایلام اظهار داشت: با توجه به شیوع گسترده کرونا و وضعیت بحرانی استان در افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌ها، محدودیت‌ها به شکل سخت‌گیرانه توسط نیروهای انتظامی و پلیس راه و با همکاری راهداری، شهرداری و سایر نهادهای ذیربط از امروز تا روز شنبه هفته آینده اجرایی خواهد شد.

اما معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز جزییات محدودیت های کرونایی اعلامی از سوی دولت در استان را اعلام کرد و بر این اساس در راستای اجرای مصوبه دولت در زمینه مدیریت بیماری کویید ۱۹ از شنبه آینده، در شهرهای دارای وضعیت زرد آذربایجان شرقی از نظر شیوع ویروس کرونا، فقط مشاغل گروه چهار تعطیل است.

علیار راستگو افزود: در شهرهای دارای وضعیت نارنجی از لحظ شیوع کرونا نیز مشاغل گروه سه و چهار تعطیل و شهرهای وضعیت قرمز نیز گروه های شغلی ۲، سه و چهار تعطیل هستند ضمن اینکه از شنبه آینده خروج خودروهای بومی پلاک شخصی از شهرهای نارنجی آذربایجان شرقی و نیز ورود خودروهای غیربومی با پلاک شخصی به این شهرها ممنوع خواهد بود و متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

در همین حال رئیس پلیس راهور گیلان گفت که با توجه به شرایط خاص این روزها در کشور و استان محدودیت های تردد وسایل نقلیه در این استان هم از شنبه اول آذرماه همزمان با سراسر کشور  اعمال می شود.

سرهنگ امیر طالبی افزود : محدودیت های ترافیکی که قرار بود از ساعت ۱۰  صبح امروز در گیلان اعمال شود، به شنبه اول آذرماه موکول شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در قم گفت: میانگین بستری بیماران کرونایی در یک هفته گذشته ۵۳۰ تا ۵۵۰ بیمار و آمار فوتی ها به طور متوسط بین ۸ تا ۱۰ مورد در یک تا دو هفته اخیر بوده است ضمن اینکه هم اکنون ۱۲۵ بیمار بدحال نیز در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.

محمدرضا قدیر افزود: آمار ابتلا، بستری و مرگ و میر بیماران کرونایی در قم طی هفته های اخیر روند ثابت با شیب نزولی بسیار خفیف بوده است و این در حالی است که اکثر استان های کشور در حال ثبت رکوردهای کرونایی هستند.


 

شرایط کرونایی استانها

در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا در جریان مهمترین خبرهای خبرنگاران ایرنا از  قرار بگیرید استان لرستان هم اکنون در وضعیت فوق قرمز شیوع کرونا است و غیر از شهر چگنی که وضعیت زرد دارد مابقی شهرهای آن در حالت فوق حاد یا بحرانی هستند و از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ابتلای قطعی۵۰ هزار و ۴۷۱ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد ۹۹۶ نفر جان باخته اند.

 بنا به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛ تمامی تخت‌های بیمارستانی پر شده و تنها راه حل کنترل شیوع گسترده کرونا، تعطیلی دو هفته‌ای تهران و مراکز استان ها است بنابراین باید دقت و نظارت جدی بر اعمال محدودیت ها صورت گیرد.

در شهرستان بروجرد نیز بنا بر گفته سرپرست فرمانداری، وضعیت این شهرستان از نظر شیوع کرونا از شرایط قرمز عبور کرده است و روزانه ۹۰ نفر در بروجرد به کرونا مبتلا می شوند.

شرایط در استان زنجان نیز مناسب نیست بنا به گفته رییس مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان؛  با سازو کارهای انجام گرفته از مجموع تخت‌های فعال این بیمارستان ۱۵۵ تخت در هشت بخش به بیماران کرونایی اختصاص یافته که از این تعداد ۳۰ تخت نیز در بخش مراقبتهای ویژه است.

دکتر احمد جلیلوند افزود: در موج دوم بیماری کرونا در استان مقرر شد با هدف کاهش بار بستری هایی کرونایی در بیمارستان ولی عصر(عج) شهر زنجان، بخش کرونایی بزرگسالان در بیمارستان آیت الله موسوی زنجان نیز فراهم شود.

آذربایجان‌غربی نیز که طی حدود ۹ ماه شیوع بیماری کووید ۱۹ در کشور، سه خیز شیوع را پشت سرگذاشته و به نظر می‌رسد شاهد خیز چهارم این بیماری در استان باشیم که البته به احتمال  زیاد خطرناک‌تر از گذشته خواهد بود.

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی در این زمینه گفت: وضعیت انتشار بیماری کرونا در این شهرستان به سمت فوق حاد رفته و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی آحاد جامعه برای کاهش مبتلایان بسیار ضروری است.

فاطمه مقدم تبریزی افزود: ظرفیت بخش‌های ویژه کرونا در سه بیمارستان‌ این شهرستان تکمیل شده است.

شرایط استان کردستان نیز به همین منوال است و هم اکنون ۶ شهرستان کردستان شامل سنندج، بیجار، بانه، کامیاران، مریوان و سقز در جمع ۸۹ شهرستان دارای وضعیت بحرانی از نظر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا قرار گرفته که در بین این مناطق وضعیت مریوان فوق بحرانی گزارش شده است.

جانشین رییس ستاد مقابله با ویروس کرونای استان قزوین نیز تاکید کرد که: چاره کار مبارزه با کرونا افزودن تخت‌های بستری و خدمات درمانی نیست؛ بلکه باید به گونه‌ای عمل شود که به این وضعیت نرسیم.
حبیبی تصریح کرد: در حال حاضر در سطح استان ۶۰۰  تخت برای بستری بیماران مهیا است، اما اگر تعداد بستری‌ها به بیش از رقم تعداد تخت‌ها برسد،  شرایط بسیار سختی خواهیم داشت.
وی گفت: شرایط در این استان به حدی حاد است که مقرر شد  سه یا چهار مهمانخانه و مسافرخانه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم تا قرنطینه در این مهمانخانه‌ها انجام شود.

وضعیت بحرانی و صعودی شیوع کرونا در استان اردبیل همچنان ادامه دارد و رییس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان در این زمینهگفت: ظرفیت مراکز درمانی استان اردبیل برای پذیرش بیماران کرونایی تکمیل شده است و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ نفر از افراد بستری مبتلا به کووید. ۱۹ جان خود را از دست دادند.

دکتر شهرام حبیب‌زاده افزود: شهرستان‌های اردبیل و مشکین‌شهر و پاس آباد در وضعیت قرمز، شهرستان‌های خلخال، اصلاندوز، نیر و گرمی در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های بیله‌سوار، سرعین، نمین و کوثر در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

همچنین رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد که همه شهرستان‌های استان اکنون در وضعیت قرمز به سر می‌برند و باید تمام جوانب احتیاطی و بهداشتی در سراسر استان رعایت شود.

مهدی محمدی افزود: ۱۳ هم استانی دیگر در شبانه روز گذشته جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان به هزار و ۱۲۹ نفر رسید.

اما نارنجی شدن چند شهر استان کردستان در بین این خبرها امید بخش بود و به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان البته شهرهای سنندج، قروه، کامیاران و مریوان همچنان در وضعیت قرمز به لحاظ شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

 آرزو فلاحی با بیان اینکه مناطق زرد با خطر شیوع متوسط، نارنجی پرخطر و قرمز خیلی پر خطر به شمار می‌آیند، اظهار داشت: شهرستان‌های بیجار، سقز و بانه از وضعیت قرمز خارج و اکنون در شرایط نارنجی هستند.


آخرین آمار وزارت بهداشت از جانباختگان کرونا  

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران گفت: با فوت۴۸۰ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۲ هزار و ۹۴۱ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

سیما سادات لاری  افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۸ آبان ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۴۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۸۳۷ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۰۱ هزار و ۸۹۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۵۷۶ هزار و ۹۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۵۷۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون پنج میلیون و ۶۲۶ هزار و ۶۳۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ستاد پیشگیری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد پیشگیری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت ویروس کرونا ستاد پیشگیری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی بیماران کرونایی کووید۱۹ در کشور آذربایجان شرقی اعمال محدودیت وضعیت قرمز وزارت بهداشت ویروس کرونا شیوع کرونا قرار دارند محدودیت ها اول آذرماه پلیس راه دو هفته تخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس

امتداد - معاونین مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی جلسه ای اعلام داشته اند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس در حال انجام است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، کریم میرزاخانی معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور استانها و بازاریابی اظهار داشت: این بانک حرکت خود را به سمت بانکداری هوشمند در بستر خدمات دیجیتال آغاز نموده است، هدف این است که خدمات در بستر دیجیتال به بانکداری هوشمند منتج شود. تحول دیجیتال به عنوان نیاز ضروری کسب و کارها محسوب می‌شود تا بتوانند برای مشتریان ارزش افزوده ایجاد کنند.
وی افزود: ورود به عرصه بانکداری دیجیتال بر اساس تدابیر هوشمندانه مدیر عامل و بر حسب ضرورت ها و تحولات حوزه های کسب و کار است، این که شجاعانه و با تدبیر وارد این عرصه شده ایم قابل تحسین است، گرچه ورود به عرصه های نوین، سختی‌ها، مشکلات و آزمون و خطا را نیز به همراه دارد، اما پس از دوره ای دستاوردهای بسیار درخشان قابل حصول است.
میرزاخانی تصریح نمود: جوانان، زنان و شهروندان اینترنتی به عنوان سه گروه‌ مشتریان تاثیر گذار در عصر دیجیتال مطرح هستند، بازاریابان دربانکداری هزاره سوم بیشتر روی این سه گروه تمرکزمی کنند این سه بخش یک ویژگی شاخص مشترک دارند که آن‌ها را به هم‌ متصل می‌کند.جوانان، زنان و شهروندان اینترنتی تاثیرگذارترین بخش‌های ((اجتماع در عصر دیجیتال)) هستند.
در ادامه شهرام بخشا معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات گفت: مدیر عامل بانک، تحول دیجیتال را به عنوان محور تحول بانک در نظر گرفته اند. بر این اساس سامانه تی تی پلاس در سال گذشته رونمایی گردید و به مرور امکانات و بخشهای متنوع بانکداری به آن افزوده شد. افتتاح حساب غیر حضوری، تشخیص هویت آنلاین، پرداخت تسهیلات آنلاین، سفته الکترونیک در این سامانه تعبیه شد، انواع پرداخت های الکترونیک که مورد نیاز شهروندان است دراین سامانه وجود دارد و سامانه با سایر اپلیکیشن ها کاملا قابل رقایت است و حتی مزیت ها و ویژگی های ممتازی نیز دارد.
بخشا افزود: مطابق رهنمودهای مدیر عامل برنامه این است تا پایان اردیبهشت شرایطی فراهم گردد تا بانک توسعه تعاون کلیه تسهیلات خرد را از طریق سامانه تی تی پلاس پرداخت نماید. این برنامه بسیار مهم و تحول آفرین است. با این اقدام مهم فصلی جدید در خدمات بانک توسعه تعاون آغاز می گردد و این اقدام و پروژه گامی مهم برای ادامه روند تحول دیجیتال بانک است. در صدد هستیم تا این مرحله را با حداکثر تحقق اهداف کمی و کیفی رقم بزنیم. همه واحدهای ستادی و استانی برای مجموعه متنوع اقدامات هماهنگ و همسو شده اند.
وی تاکید کرد: طی سال گذشته بیش از ۲۱۵ هزار پرونده تسهیلاتی مورد بررسی قرار گرفته و پرداخت شده است. حدود ۹۴ درصد تسهیلات زیر سه میلیارد ریال بوده است. بنابراین حجم عملیات مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات از طریق تی تی پلاس بسیار بالا است که با برنامه و تدابیر متنوع و تقویت زیرساخت ها و فراهم سازی الزامات در پی تحقق این هدف مهم هستیم.
سید امیر حسین موسوی معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور حقوقی و نظارت در ادامه گفت: انتقال عملیات بانکی از حضوری به غیر حضوری و در بستر آنلاین مستلزم رعایت الزامات حقوقی فراوانی است که امور حقوقی بانک همگام با قواعد و چارچوب های نوین، فعالانه در این عرصه ها ورود کرده و زمینه را برای ورود کم ریسک بانک به این حیطه مهیا نموده است.
موسوی افزود: فرآیندهای نظارت و بازرسی نیز با تغییر ریلی که از عملیات بانکی شعبه ای به عملیات بانکی بر بستر دیجیتال صورت می گیرد قابلیت تطبیق دارد، فرآیندهای دیجیتال از شفافیت بالاتری برخوردار است و نظارت عالیه بر پرونده های متنوع از طریق شبکه انجام خواهد شد.
در این جلسه صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب گفت: استانها در موضوع جذب ۷۰ هزار میلیارد ریال منابع جدید تلاش فراوانی داشتند. در طول دو هفته پایانی سال به طور طبیعی ورودی و خروجی داشتم، البته با تلاش همکاران مجموعا جذب ۷۰ هزار میلیارد ریال منابع جدید صورت گرفت. همکاران اثبات نمودند که واجد دانش، تجربه و تخصص فروان هستند و در طرحها و اقدامات مهم با بکارگیری ظرفیت های متنوع و تقویت ارتباط با مشتریان و رعایت مراتب مشتری مداری می توانند دستاوردهای مهمی را حاصل نمایند.
رحمانپور افزود: در برنامه ارتقای منابع بانک از ۷۰۰ هزار میلیارد ریال به فراتر از ۱۰۰۰ هزار میلیارد ریال ضرورت دارد همکاری، هماهنگی و همسویی و مشارکت همه استانها را داشته باشیم، لذا تکالیف و اهدافی برای استانها در نظر گرفته شده است.
ممکن است اهداف ابلاغی برای برخی استانها با توجه به شرایط استان و نیز رقابت شدید شبکه بانکی تا حدودی دشوار باشد، اما برای تحقق هدف کلی بانک نیازمند اقدامات اساسی هستیم.
در این جلسه که با حضور احمد محمدی مدیر امور اعتباری و تعدادی از روسای ادارات ستادی و مدیران ارشد شرکت سمات برگزار شد، علی وفایی-مدیر شعب استان تهران ، علیرضا اکبری-مدیر شعب استان مازندران مهدی درستی-مدیر شعب استان آذربایجان غربی فرهاد شیراوند-مدیر شعب استان همدان، سید علیرضا حسینی معصوم-مدیر شعب استان مرکزی سید علمدار شایان-مدیر شعب استان بوشهر، ایرج طاهرخانی-مدیر شعب استان قزوین مطالب کاربردی را در رابطه با سامانه تی تی پلاس مطرح کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • اینفوگرافیک آمار داوطلبان کنکور به تفکیک استانها
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس