Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@03:19:09 GMT

آغاز اردوهای تیم فوتبال جوانان از اول آذر

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۰۷۳۴

آغاز اردوهای تیم فوتبال جوانان از اول آذر

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی جوانان با توجه به تایید کمیته پزشکی از اول تا 12 آذر اردوهای خود را آغاز می کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی درباره انتخاب کادر فنی جدید تیم ملی جوانان اظهار کرد: وظیفه خود می دانم در ابتدا بابت درگذشت آقایان یاوری، نیک نفس و زرین مهر به خانواده‌های این عزیزان تسلیت بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسات متعددی پس از جدایی پرویز مظلومی از تیم ملی جوانان با حضور کمیته فنی و توسعه، دبیرکل و سرپرست فدراسیون برگزار شد. چند گزینه در این باره مدنظر بود و در نهایت با تصمیمات کمیته فنی، انتخاب مدیر فنی و سرمربی تیم جوانان انجام شد.

وی ادامه داد: داود مهابادی از مربیان جوان و خوشنام فوتبال ایران است که سابقه سال‌ها فعالیت در رده باشگاهی را دارد و در دوران بازی هم تجارب ارزنده ای کسب کرده است. در کنار مهابادی هم از حضور حمید درخشان، مربی کهنه کار فوتبال کشور بهره مند خواهیم شد و در نهایت ترکیب خوبی تیم ملی جوانان را هدایت خواهند کرد. برنامه ریزی صورت گرفته این است که بلافاصله اردوهای بعدی آغاز شود تا تیم جوانان با تدارکات کامل به مسابقات برود.

ماجدی افزود: تیم ملی جوانان با توجه به تأیید کمیته پزشکی از اول آذر اردوهای خود را آغاز می‌کند.در حال رایزنی با برخی کشورها هستیم تا بازی‌های تدارکاتی را برگزار کنیم. دغدغه تیم‌های حریف برای بازی دوستانه هم مانند ما انجام پروتکل‌ها هست. به هر حال توان و تلاش مان را ادامه می‌دهیم تا تیم ملی جوانان با بهترین آمادگی راهی مسابقات شود.

کد خبر 456267

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی جوانان ایران فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال تیم ملی ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ملی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات جنجالی عبدالله ویسی پس از تساوی برابر آلومینیوم، برای این سرمربی گران تمام شد. سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی گفت: ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!

او در ادامه گفت: حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور.

حالا این اظهارات باعث شده تا کمیته انضباطی از او دعوت به عمل آورد. در اطلاعیه ای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آمده است: عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک،به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد