Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@11:26:15 GMT

درخواست برای تعطیلی دو هفته‌ای بانک‌ها

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۰۸۳۶

درخواست برای تعطیلی دو هفته‌ای بانک‌ها

"کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی" و "شورای هماهنگی بانک‌ها " در دو نامه جداگانه خطاب به فرمانده و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا خواستار تعطیلی دوهفته‌ای بانک‌ها شدند.

به گزارش ایمنا، "کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی" و "شورای هماهنگی بانک‌ها " در دو نامه جداگانه خطاب به فرمانده و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا خواستار تعطیلی دوهفته‌ای بانک‌ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این دو نامه که خطاب به رحمانی فضلی و علیرضا رئیسی نوشته شده؛ آمده است: "از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون حدود بیست هزار نفر از همکاران در حین انجام وظیفه به ویروس مذکور مبتلا و بیش از ۱۵۰ نفر از همکاران جان به جان‌آفرین تسلیم نموده‌اند و در حال حاضر نیز تعداد کثیری از پرسنل بانک‌ها یا در بیمارستان بستری یا در قرنطینه هستند".

در ادامه این نامه آمده است که با توجه به اینکه در حال حاضر اکثر خدمات بانکی به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی و آنلاین ارائه می‌شود، تعطیلی بانک‌ها وقفه‌ای در زندگی مردم نخواهد داشت. همچنین در این دو نامه درخواست شده است: "اکنون نیز با توجه به تشدید و گسترش شیوع ویروس مذکور، از آن مقام محترم استدعا دارد که با تعطیلی بانک‌ها همانند سایر سازمان‌ها موافقت فرمایند"

در انتها نیز ذکر شده است که اگر اجازه تعطیلی کل شبکه بانکی را نمی‌دهید، پیشنهاد دورکاری کارکنان با حضور یک‌سوم پرسنل مورد بررسی و موافقت قرار گیرد. گفتنی است، اعضای "کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی" و "شورای هماهنگی بانک‌ها " مدیرعاملان تمامی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری ایران هستند و ارسال این ۲ نامه به اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا به معنای موافقت تمامی بانک‌های ایران با تعطیلی دو هفته‌ای شبکه بانکی است.

منبع: ایبنا

کد خبر 456186

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بانک تعطیلی بانک ها درخواست تعطیلی بانک ها کانون بانک ها و مؤسسات اعتباری خصوصی شورای هماهنگی بانک ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بانک ها و مؤسسات اعتباری تعطیلی دو دو نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع عبری: اسرائیل با آتش بس چند هفته ای موافقت خواهد کرد

منابع عبری‌زبان مدعی شدند کابینه نتانیاهو با آتش‌بس موقت در غزه به مدت چند هفته موافقت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، توافق موقت برای آزادی ده‌ها «ربوده شده» (اسرای صهیونیست نزد حماس) به پاسخ حماس بستگی دارد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش خود افزود: اسرائیل در پیشنهاد خود، خواستار آزادی ده‌ها اسرائیلی «ربوده شده» از جمله زنان و سربازان زن و بیش از ۲۰ زندانی است.

بنا به گزارش این شبکه تلویزیونی صهیونیستی، اسرائیل انعطاف زیادی در مورد درخواست حماس برای خروج نظامیان ارتش از گذرگاه «نتزاریم»، نشان داده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: «اسرائیل با آتش بس چند هفته ای موافقت خواهد کرد.»

طبق این گزارش، «تل آویو با آزادی اسرای فلسطینی از جمله کسانی که متهم به انجام عملیات قتل هستند، موافقت خواهد کرد.»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آمریکا : اسرائیل با هسته اصلی توافق آتش‌ بس موافقت کرده است حماس و اسرائیل در آستانه آتش بس

دیگر خبرها

  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد
  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش بس چند هفته ای موافقت خواهد کرد
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی اعتباری ندارد
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من