Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@18:08:57 GMT

یک تیم برزیلی رکورد مبتلا به کرونا را شکست

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۰۸۵۰

یک تیم برزیلی رکورد مبتلا به کرونا را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پالمیراس در آستانه دیدار با سررا در رقابت های جام حذفی برزیل با مشکل کاملا جدی مواجه شده است.

طبق گزارش گلوب اسپورت، در آخرین تست کرونای گرفته شده، 15 بازیکن این تیم به کووید 19 مبتلا شده که در نوع خود رکورد محسوب می شود.

این نفرات بعد از مثبت اعلام شدن تست کرونا، به سرعت به قرنطینه خانگی رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها موظف هستند 10 روز در این وضعیت بمانند تا بعد تست کرونای مجددی دهند.

در صورتی که نتیجه آن تست منفی باشد، اجازه بازگشت به تمرینات را خواهند یافت. با توجه به مشکل پیش آمده، پالمیراس اکنون فقط 19 بازیکن در اختیار دارد.

با توجه به نیاز شدید بازیکن باشگاه برزیلی قصد دارد هواپیمایی را اجاره کند و به محل اردوی تیم ملی برزیل بفرستد تا وورتون، دروازه بان و گوستاو گومس، مدافع حاضر در تمرینات تیم برزیل را سریع به وطن بازگردانده تا امکان انجام مسابقه را داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: برزیل فوتبال رکورد جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کوویشیلد را این شرکت بریتانیایی‌ـ‌سوئدی با همکاری دانشگاه آکسفورد بریتانیا ساخت و موسسه سرم هند تولید کرد. این واکسن در سطح گسترده‌ای در بیش از ۱۵۰ کشور، از جمله بریتانیا و هند، تزریق شد.

یافته‌های برخی پژوهش‌های انجام‌شده در دوره همه‌گیری نشان می‌داد که این واکسن در محافظت مقابل ویروس کرونای جدید بین ۶۰ تا ۸۰ درصد موثر است.

با وجود این، یافته‌های پژوهش‌های بعدی نشان داده که کوویشیلد ممکن است در برخی افراد باعث ایجاد لخته خون شود، که شاید مرگبار باشد.

یک شکایت جمعی در بریتانیا ثبت شده و این ادعا را مطرح کرده است که این واکسن به مرگ و آسیب‌دیدگی‌های شدید منجر شده و در پی دریافت غرامت تا ۱۰۰ میلیون پوند برای حدود ۵۰ قربانی است.

احتمال لختگی خون در بیماران کرونا بسیار بالاتر از دریافت کنندگان واکسن است

در حالی که آسترازنکا این ادعاها را رد می‌کند، برای اولین بار در یکی از مدارک دادگاه تایید کرده است که این واکسن «در موارد بسیار نادر، باعث تی‌تی‌اس (TTS)» یا سندرم ترومبوز همراه با ترومبوسیتوپنی می‌شود، که مشخصه‌اش ایجاد لخته خون و تعداد پایین پلاکت خون در انسان است.

به گزارش نشریه تلگراف، این شرکت در فوریه سال جاری در مدارک دادگاه گفته است: «تایید می‌شود که واکسن آز [آسترازنکا] می‌تواند، در موارد بسیار نادر، سبب تی‌تی‌اس شود. مکانیسم عامل این مسئله هنوز مشخص نیست.»

منبع: نورنیوز

کد خبر 848429 برچسب‌ها خبر مهم كرونا در ايران واکسن کرونا

دیگر خبرها

  • جم رکورد فروش را شکست
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • نسخه برزیلی برای خودروسازی ایران
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست