Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@16:55:01 GMT

کلاهبرداری از 8 شهروند با سیم کارت گمشده

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۰۹۵۳

کلاهبرداری از 8 شهروند با سیم کارت گمشده

معاون اجتماعی پلیس پیشگیری تهران از سو استفاده یک باند کلاهبرداری از سیم کارت گمشده یک جوان که باعث مسدود شدندحساب بانکی اش شد، خبر داد.

 

به گزارش برنا؛ سرگرد وحید سلطانی گفت: مدتی قبل جوان ۳۰ ساله ای برای انجام امورات اداری به یکی از شعبات بانک در تهران مراجعه می‌کند که متوجه مسدود بودن حساب بانکی‌اش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پسر جوان با پیگیری و مراجعه به مرجع قضائی متوجه می شود حساب بانکی اش با دستور قضائی با شکایت ۸ شاکی در خصوص پرونده کلاهبرداری مسدود شده است.

سرگرد سلطانی ادامه داد: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که پسر جوان دارای 3 سیم کارت می باشد که یکی از آنها را ۶ ماه قبل در اسباب‌کشی خانه اش گم کرده و ‌با توجه به اینکه با سیم‌کارت گمشده کاری نداشته متوجه موضوع نبوده در حالی که کلاهبرداران از سیم کارت وی برای اقدامات فریبکارانه خود استفاده کرده‌اند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: پسر جوان در ادامه پیگیری‌ها اطلاع پیدا کرد که یک باند کلاهبرداری با استفاده از سیم‌کارت وی در فضای مجازی اقدام به خرید و فروش و تراکنش‌های بانکی انجام داده است و در برابر اتهام کلاهبرداری قرار گرفته است.

سرگرد سلطانی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی برای شناسایی اعضای این باند که با سیم کارت پسر جوان از شهروندان کلاهبرداری کرده در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: شهروندان پیگیر اسناد و مدارک و سیم کارت خود باشند و آنها را در گاوصندوق نگهداری کنند و از طریق اپراتورهای مختلف پیگیر باشند که چند سیم کارت به‌نامشان است تا افراد سودجو از سیم‌کارت‌های شهروندان استفاده نکنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیم کارت تهران حوادث سیم کارت پسر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا سالم پیدا شد

یسنا دختر گمشده ۴ ساله کلاله‌ای دقایقی پیش با تلاش نیروهای امدادی پس از ۴ روز سالم در میان زمین‌های کشاورزی پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ،قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان در جمع خبرنگاران با اشاره به پیدا شدن دختر گمشده کلاله‌ای اظهارداشت: کایت‌سوار نیشابوری داوطلب جمعیت هلال احمر دقایق پیش دختر گمشده کلاله‌ای را پیدا کرد.

وی با اشاره به پیدا شدن یسنا دختر گمشده کلاله ای اظهار داشت :دختر گمشده کلاله ایی پس از پنج روز عصر امروز با کمک کایت سوار نیشابوری پیدا شد.

 

.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: در دومین پرواز امروز  کایت سوار داوطلب جمعیت هلال احمر یسنا دیدار دختر بچه چهار ساله کلاله ای در زمین کشاورزی پیدا شد.

 قاسم غریب آبادی افزود:اکنون یسنا برای معاینه و بررسی بیشتر با آمبولانس به روستا منتقل شده است.

یسنا دختربچه چهارساله اهل روستای یلی بدراق شهرستان کلاله از یکشنبه 9 اردیبهشت، هنگامی که مادرش مشغول کار در زمین کشاورزی بود مفقود شده بود.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • «تست ژنتیک»، گمشده و چراغ راه ورزش ایران
  • نجات جان کوهنوردان گمشده در قله دماوند
  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • کودکان گمشده غزه در حسرت دیدار پدر و مادر
  • فیلم| «یسنا»، دختر گمشده ی گلستانی پیدا شد
  • یسنا سالم پیدا شد
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا