Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@12:00:24 GMT

نرخ جدید محصولات لبنی

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۱۰۳۴

نرخ جدید محصولات لبنی

سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی از افزایش قیمت شیرخام و به تبع آن افزایش قیمت لبنیات خبرداد. ناطقان: محمدرضا بنی طبا  اظهار کرد: براساس مصوبه سازمان حمایت قیمت شیرخام از درب دامداری ها ۴۱۵۰ تومان شد و تمام دامداری ها نیز مکلف هستند که شیرخام را با این قیمت مصوب به کارخانه ها تحویل دهند و فروش شیرخام بیش از ۴۱۵۰ تومان تخلف است و سازمان تعزیرات به آن ورود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی  اضافه کرد: افزایش قیمت شیرخام فشار را از واحدهای کوچک تولید لبنیات برمی دارد، زیرا این واحدها سهم کمی از بازار دارند و  اما در شهرستان ها در حوزه اشتغال زایی سهم قابل توجهی دارند.

سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی با بیان اینکه افزایش قیمت شیرخام باعث افزایش قیمت لبنیات خواهد شد، گفت: براساس توافقات صورت گرفته با سازمان حمایت، قیمت ماست دو و نیم کیلویی دبه پرچرب ۲۴ هزار تومان، دبه کم چرب ۲۱ هزار تومان، شیر نایلونی ۵۴۰۰ تومان، پنیر ۴۰۰ گرمی کاپ ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان، شیر بطری کم چرب ۷۱۰۰ تومان، نیم چرب ۷۵۰۰ تومان،سه درصد چربی ۸۵۰۰ تومان، شیر کامل ۸۶۰۰ تومان، قیمت شیر خام درب دامداری ۴۱۵۰ تومان، درصد چربی ۶۰ تومان، قیمت کره حیوانی ۱۰۰ گرمی ۱۰ هزار تومان خواهد شد.

به گزارش ایسنا، قیمت شیرخام براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار ۲۹۰۰ تومان با احتساب هفت درصد تلورانس بود که روز گذشته قیمت آن تغییر کرد و قیمت هر کیلو شیرخام از درب دامداری به ۴۱۵۰ تومان رسید.
منبع: ایسنا برچسب ها: لبنی ، ناطقان ، قیمت ، بازار ، شیر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: لبنی ناطقان قیمت بازار شیر قیمت شیرخام افزایش قیمت ۴۱۵۰ تومان قیمت شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبادله تجاری ۱۱ میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان

امیرجمشیدی ناظر گمرکات مازندران با اشاره به اینکه پاکستان جز۵ کشور اول صادرات گمرکات مازندران است، گفت: از این میزان تجارت ۱۱ میلیون و ۶۸۳ هزار دلار سهم صادرات گمرکات مازندران به پاکستان می‌باشد.

او کالا‌های صادرشده به پاکستان را فرآورده‌های لبنی، مواد پلاستیکی، موادنساجی نام برد.

امیرجمشیدی گفت: ۱۶ هزار و ۸۷۳ دلار کالا پارسال از مبدا پاکستان وارد گمرکات مازندران وارد شده است.

ناظر گمرکات مازندران با اشاره به صادرات فراورده‌های لبنی درفروردین ماه امسال به پاکستان، افزود: گمرکات مازندران طی مدت یاد شده ۹۵۱هزار دلاربه این کشور صادر نموده که نسبت به مدت مشابه سال۱۴۰۱. افزایش ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار
  • قیمت محصولات ایرانخودرو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت روز ۲۰۶ و تارا در بازار
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • مبادله تجاری ۱۱ میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان
  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳