Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@03:03:44 GMT

نرم افزارهای رایگان موبایل را بشناسید

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۱۱۴۱

نرم افزارهای رایگان موبایل را بشناسید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شیوع ویروس کرونا استفاده از برنامه‌های موبایلی را به حدی افزایش داد که برای بسیاری از فعالان حوزه وب و نرم افزار فراتر از تصورات بود. با توجه به اعمال محدودیت‌های جدید تردد از روز اول آذر ماه شاید یکی از راه‌های گذراندن وقت استفاده از برنامه‌های موبایلی باشد.

شاید برایتان پیش آمده باشد که پس مدت‌ها برنامه‌ای مناسب خود برای موبایل هوشمند خود بیابید و مشتاقانه دانلود شدن آن را نظاره کنید اما پس از نصب بفهمید که این برنامه رایگان نیست بلکه برای اجرای آن باید مبلغی پول بپردازید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط معمولا افراد قید استفاده از برنامه را می‌زنند اما گاهی مواقع شرکت‌های سازنده اپلیکیشن‌ها برای یافتن تعداد بیشتری کاربر در مواقعی اقدام به رایگان کردن برنامه خود می‌کنند.

در ادامه تعدادی نرم افزار که به تازگی رایگان شده‌ و یا رایگان بوده‌اند را معرفی می‌کنیم.

بازی Animal Round

Animal Round، یک بازی سرگرم‌کننده و ساده است که در آن، کودکان می‌توانند نام حیوانات جدید را یاد بگیرند. در این بازی برای صعود به مرحله‌ی بعدی، باید حیوان درست را از میان دو عکس زیبا انتخاب کرد. برای راحتی، هر سؤال با صدای بلند خوانده و در متن نشان داده می‌شود. آموزش این برنامه در سطوح حیوانات مزرعه، موجودات دریایی، ساوانا، جنگل بارانی، حیوانات قطبی و پرندگان نمادین است. بازی Animal Round برای کودکان طراحی شده است. به همین دلیل، هر ضربه‌ای و هر حرکتی مانند کلیک کار می‌کند. این بازی شامل ۶۰ حیوان و ۱۸۰ عکس است که به ۶ سطح مختلف و دو حالت بازی تقسیم شده است. Animal Round به زبان‌های انگلیسی و سوئدی دردسترس است.

بهترین برنامه‌های ویرایش عکس را برای موبایل بشناسید

بازی Broken Words PRO

Broken Words PRO یک بازی جدید پازل جستجوی کلمات است که دانش شما را در مورد کلمات انگلیسی و تعاریف آن‌ها به روشی سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیز افزایش می‌دهد. در این بازی نه‌تنها کلمات جدیدی خواهید آموخت، بلکه در حین انجام بازی مهارت هجی کردن انگلیسی شما ارتقا پیدا می‌کند. صدها کلمه‌ی انگلیسی و تعاریف آن‌ها در این بازی گنجانده شده است.

یادگیری زبان

اولین برنامه، لرنیت نام دارد که به سبک و سیاق کلاسیک کلاس‌های حضوری زبان، آموزش خود را به صورت سطح‌بندی شده در اختیارتان می‌گذارد.

اپلیکیشن بعدی زبان بیاموز است که با اندکی تفاوت به غیر از زبان انگلیسی آموزش زبان‌های دیگری مثل فرانسه و عربی و آلمانی را هم در دستور کار قرار داده است. و در نهایت اپلیکیشن دهکده زبان را داریم که برای آموزش زبان روش‌های مؤثری مثل یادگیری زبان با شنیدن اخبار و خواندن کتاب و تماشای فیلم را برای کاربران در نظر گرفته است.

Cookmate

Cookmate یکی از نرم افزارهای بسیار کاربردی برای کسانی است که در دوران اعمال محدودیت‌های کرونایی جدید بخواهند هنر آشپزی خود را کمی ارتقا دهند زیرا دستور بخت‌های بسیاری در این نرم افزار وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید البته اگر شما خودتان یک آشپز حرفه‌ای در خانواده هستید و به نوعی دستور پخت ها را برای خود شخصی و ویژه کرده‌اید از طریق این نرم افزار می‌توانید دستور پخت خوراکی خود را به اشتراک بگذارید.

Zedge

این اپلیکیشن فروشگاهی برای wallpapers، آهنگ زنگ، پیام و هشدار شماست که به راحتی با نصب آن می‌توانید به بسیاری عکس زیبا و آهنگ مناسب دست پیدا کنید

کد خبر 566037 برچسب‌ها موبایل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: موبایل موبایل نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ علامت مهم حمله قبلی را بشناسید

به گزارش خبرآنلاین، دانستن برخی از نشانه های مهم و هشدار دهنده اولیه حمله قبلی می تواند فرد را از مرگ حتمی نجات دهد.

اطلاعات آنلاین در گزارشی نوشت: لازم است نظر متخصصان درباره برخی از علائم هشداردهنده اولیه حمله قلبی و آنچه که باید انجام دهید را بدانید دانستن این نشانه‌ها می‌تواند در برابر حمله قلبی نجات دهنده باشد.

درد یا احساس فشار در قفسه‌سینه

آنژین که درد متناوب قفسه سینه است، بر اثر تجمع تدریجی پلاک در داخل رگ‌ها ایجاد می‌شود و می‌تواند یک علامت هشداردهنده باشد. اگر متوجه هر نوع ناراحتی در قفسه سینه شدید (آنژین می‌تواند به اشکال دیگری غیر از درد نیز ظاهر شود)، مهم است که با پزشک خود تماس بگیرید.

درد گردن، شانه یا فک

معمولاً ما حملات قلبی را با درد فوری در دست چپ مرتبط می‌دانیم. بااین‌حال، علائم اولیه درد ممکن است چندان واضح نباشد. گاهی اوقات حمله قلبی مترادف با درد قفسه سینه است، اما گاهی اوقات به‌ویژه در افراد مسن، ممکن است علائم مرتبط دیگری مانند درد یا بی‌حسی که از گردن، شانه یا بازو منتشر می‌شود، وجود داشته باشد.

حالت تهوع یا سایر مشکلات معده

درد شکم، حالت تهوع و خستگی نیز از علائم هشداردهنده حمله قلبی هستند. اما این علامت مخصوص همه بیماران نیست.

سرگیجه، سبکی سر یا ضعف

اگر ناگهان دچار عدم تعادل می‌شوید، اتاق شروع به چرخیدن می‌کند یا بینایی شما کاهش می‌یابد، بدن شما ممکن است در مورد حمله قلبی قریب‌الوقوع هشدار دهد. اگر این علائم را تجربه کردید، فوراً به اطرافیان خود اطلاع دهید.

تنگی نفس

تنگی نفس می‌تواند بر اثر فعالیت بدنی، دمای بالا یا ارتفاع زیاد ایجاد شود.

عرق سرد

تعریق زیاد در حالت استراحت و یا تجربه عرق سرد می‌تواند از علائم هشداردهنده حمله قلبی باشد. بازه زمانی بین علائم و حمله قلبی از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت به نظر می‌رسد. اما تقریباً دو سوم از بیماران می‌توانند یک ماه قبل از حمله قلبی به زمانی اشاره کنند که درد قفسه سینه را تجربه کرده‌اند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900119

دیگر خبرها

  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • دو بنای همشکل در ایران و ترکمنستان را بشناسید
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید
  • ۶ علامت مهم حمله قبلی را بشناسید
  • (ویدئو) سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی