Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@19:14:01 GMT

حمله سایبری به شرکت ملی گاز ایران تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۱۲۶۹

حمله سایبری به شرکت ملی گاز ایران تکذیب شد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: هیچ حمله سایبری به شرکت ملی گاز انجام نشده و بنده نیز مصاحبه ای در این باره نداشته ام.

به گزارش مشرق، شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتشار اخباری به نقل از وی در برخی از سایت ها مبنی بر حمله سایبری به شرکت ملی گاز ایران، گفت: از اساس چنین اتفاقی نیفتاد و چنین حمله ای به شرکت ملی گاز ایران انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: نفوذ سایبری ایران به ۱۲ شرکت رژیم صهیونیستی

وی در همین راستا افزود: اگر چنین اتفاقی افتاده بود و بخشی از گاز کشور از مدار خارج می شد، گاز مناطقی از کشور قطع می شد که تاکنون گزارشی درباره قطعی گاز منتشر نشده و وجود ندارد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: بنده با هیچ سایت و خبرگزاری درباره حمله سایبری به شرکت ملی گاز ایران مصاحبه نکرده ام و مصاحبه ای که به نقل از بنده منتشر شده را تکذیب می کنم و اصلا چنین حمله‌ای هم صورت نگرفته است.

اخیرا مصاحبه به نقل از نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس منتشر شده که در آن به حمله سایبری به شرکت ملی گاز ایران و خارج شدن بخشی از گاز کشور از مدار اشاره شده است.

محمد عسگری، سخنگوی شرکت ملی گاز ایران، هر نوع حمله سایبری به شرکت ملی گاز ایران را شایعه و کذب دانست و گفت: هیچ حمله سایبری به شرکت ملی گاز ایران نشده است.

وی افزود: شبکه گازرسانی کشور در آمادگی کامل برای گازرسانی در فصل سرما بوده و تمامی تأسیسات شرکت ملی گاز ایران در اقصی نقاط کشور در مدار بهره برداری است و هم اکنون گاز با کیفیت و فشار مناسب در دسترس مردم عزیزمان قرار دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ شرکت ملی گاز ایران مشرق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شرکت ملی گاز حمله سایبری حمله سایبری به شرکت ملی گاز ایران نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز، روابط عمومی راه آهن اعلام کرد نقل قول ذکر شده از مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامک ارسالی به همکاران خدماتی این شرکت، کذب بوده و بصورت خودسرانه ارسال شده است.

بنا به اعلام روابط عمومی راه آهن در روز برگزاری جلسه، تذکرات لازم به افراد خاطی هم بصورت شفاهی و هم مکتوب داده شده است.

شایان ذکر است پیش از این پیامک دعوت به جلسه با مدیرعامل شرکت راه آهن خطاب به کارکنان خدماتی این شرکت منتشر شده بود که محتوای آن، تهدید به برخورد جدی با افرادی بود که ممکن است در این جلسه حاضر نشوند.

 

  آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد
  • سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • آلمان کاردار سفارت روسیه را احضار کرد
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است