Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل گفت: ۳۱۰ پایگاه مقاومت بسیج به عنوان حافظان سلامت با همکاری کادر بهداشت و درمان در سطح شهر فعالیت می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ حسن دهقان‌نیا بعدازظهر امروز در نشست با خبرنگاران در آستانه فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: 310 پایگاه مقاومت بسیج  به عنوان حافظان سلامت با همکاری کادر بهداشت و درمان در سطح شهر فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به‌صورت پایلوت در برخی از شهرک‌های اردبیل گفت: این طرح با حضور بسیجیان، پزشکان و پرستاران در قالب گروه‌های جهادی  و جامعه پزشکی به صورت خانه به خانه اجرا می‌شود تا با شناسایی و غربال بیماران ابتلا به کرونا و قرنطینه  بیماران نسبت به کاهش و ریشه کن شدن بیماری از کشور نقش آفرینی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل با بیان اینکه بیش از 70 برنامه برای هفته بسیج در اردبیل اجرا می‌شود، افزود: برنامه های هفته بسیج به خاطر وضعیت کرونایی حاکم در کشور و رعایت پروتکل های بهداشتی متفاوت تر از سالهای گذشته و بدور از تجمعات مردمی برگزار می‌شود.

639پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی همزمان با هفته بسیج در استان بوشهر افتتاح می‌شودبرنامه‌های هفته بسیج در قزوین با اولویت اوامر ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌شودرزمایش کمک‌های مومنانه استان زنجان به همت بسیجیان در 5 آذر ماه برگزار می‌شود

دهقان‌نیا با بیان اینکه شعار محوری هفته بسیج در سال 99، بسیج پیش‌روی خدمت و امید آفرینی، انتخاب شده، افزود: به منظور تبیین و کمک به تحقق جهش تولید، همه اصناف بسیجی دست به دست هم دادند  تا در قالب کمک مومنانه در هفته بسیج  بیش از 3 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کنند.

بسیج همواره در صحنه‌های حساس و بحرانی کشور در خط مقدم است

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل نیز در این نشست با بیان اینکه بسیج همواره در صحنه‌های حساس و بحرانی کشور در خط مقدم بوده و امید آفرینی کرده است، اظهار داشت: هرجا تفکر بسیجی وجود دارد، جلوی نفوذ دشمنان گرفته شده  و آنها را ذلیل و خوار می‌کند.

حجت‌الاسلام توحیدی با اشاره به فعالیت بسیج در روزهای کرونایی افزود: بسیج امروزه بصورت تهاجمی برای جنگ با ویروس کرونا برای اولین بار وارد عمل شده است تا با خشکاندن ریشه این ویروس منحوس آرامش و امنیت را به مردم برگرداند.

وی با اشاره به اینکه عزت بسیج برگرفته از عزت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، بیان کرد: بسیج طی 41سال از عمر خود در عرصه‌ها و تمامی صحنه‌ها  بدون مزد و منت وارد میدان شده و جان برکف از کشور عزیزمان دفاع کرده و حماسه آفرینی کرده است.

انتهای‌پیام/131/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل

حمید قویدل در حاشیه جلسه مدیران و معاونان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در هلال احمر ایران با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل دارای ۱۰ شهرستان جمعیت هلال احمر است که دو شعبه نیز در آینده نزدیک به آن اضافه خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: در این استان ۱۳ پایگاه امداد و نجات فعال وجود دارد که تا شهریور ماه سال جاری دو پایگاه امداد نجات دیگر با کمک خیرین اضافه خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به افزایش در آمد‌های استانی اشاره کرد و گفت: در بحث‌های عمرانی اقدامات خوبی در سال‌های گذشته در سطح استان انجام شده است که جای تقدیر دارد.

قویدل با بیان اینکه در سال گذشته همچنین در آمد دارو خانه‌های استان ۱۱.۸ درصد افزایش یافته است، افزود: داروخانه‌های استان اردبیل یکی از داروخانه‌های فعال کشور به شمار می‌رود.

او همچنین جذب ۱۸۰ نفر از امدادگران در سطح استان را یادآور شد و بیان کرد: این افراد در سطح پایگاه‌های استان در حال امداد رسانی هستند که این اقدام نیز در نوع خود بی نظیر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به به تجهیز پایگاه‌ها و تیم‌های واکنش سریع به تجهیزات امدادی انفرادی اشاره کرد و گفت: سال گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیش از ۱۲ حادثه را در سطح استان مدیریت کردند، که جای تقدیر دارد.

قویدل از کسب دو مقام برتر کشوری در حوزه داوطلبان خبرداد و ادامه داد: در سال گذشته در حوزه داوطلبان نیز ۱۱ میلیارد اعتبار از تهران جذب و در اختیار مردم قرار گرفته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • شگفتی‌آفرینی ژاپن در ماه: ماه‌نشین «اسلیم» برای سومین بار از سرمای مرگبار ماه جان به در برد
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند