Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:43:06 GMT

تاکنون ۸۱۶ زنجانی بر اثر کرونا فوت شده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۱۳۴۸

تاکنون ۸۱۶ زنجانی بر اثر کرونا فوت شده‌اند

ایسنا/زنجان طبق آخرین آمار کرونا در استان زنجان، امروز (۲۸آبان‌ماه) ۴۳ مورد مثبت بستری و ۲۳۵ مورد مثبت سرپایی از لحاظ آزمایشگاهی و فوت ۹ بیمار کرونایی ثبت شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان، بر اساس آخرین اخبار کرونا، استان زنجان همچنان با بحران کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و در پیک سوم کرونا قرار دارد و ابتلا به بیماری کرونا به صورت خانوادگی بوده که پیشگیری از آن نیازمند رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی، آداب تنفسی و بهداشتی و فاصله اجتماعی توسط فرد مبتلا در خانواده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص وضعیت مبتلایان ویروس کرونا در استان زنجان طی ۲َ۴ ساعت گذشته، در حال حاضر ۶۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و بستری جمعی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۵ هزار و ۷۹۴ مورد بوده است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته، موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان، ۴۳ مورد بوده که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۵۴۲۸ مورد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی ثبت شده است.

طبق آخرین آمار، طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، ۲۳۵ مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا به صورت سرپایی شناسایی شده که در حال حاضر ۲۷ هزار و  ۹۵۳ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی مبتلا به بیماری کرونا هستند.

متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۹ بیمار مبتلا به کرونا در این استان، جان خود را از دست داده‌اند. گفتنی است از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران فوت شده در استان زنجان به ۸۱۶ فوتی رسیده است.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون، مجموع موارد مثبت ابتلا به بیماری کرونا طبق یافته‌های آزمایشگاهی در استان زنجان ۳۳ هزار و ۴۲۴ مورد بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان همه باهم علیه کرونا بیماری کرونا استان زنجان ابتدای شیوع کرونا تاکنون ساعت گذشته مورد مثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سال گذشته به یک هزار و ۱۶ نفر از مددجویان زنجانی خدمات حقوقی ارائه شد.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان عزیز تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضائی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندسازی، از رویکردها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است.

وی با اشاره به اینکه خدمات حقوقی به صورت مستمر به جامعه هدف ارائه می‌شود، افزود: در همین راستا سال گذشته یک هزار و ۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات گفت: این نهاد به منظور حمایت همه‌جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضائی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضائیه) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

صالحی نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضائی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشورهای حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات مؤثری انجام داده است.

کد خبر 747764

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی