Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: رسالت بسیج حفظ انقلاب در همه شرایط از جمله محرومیت‌زدایی در بحث حوادث، کرونا و ... است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: قدرت بسیج بیشمار است و به فرموده مقام معظم رهبری لازم است  تمامی اقدامات بسیج رسانه ای شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی ها امید آفرینی را به دنبال دارد تصریح کرد: هرکس دل در گرو انقلاب داشته باشد بسیجی است.

اکبری با اشاره به اینکه سال های گذشته در هفته بسیج برنامه های متنوعی برگزار می شد بیان داشت: امسال به خاطر کرونا از فضاهای دیگر باید استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه رسالت بسیج حفظ انقلاب در همه شرایط است گفت: بسیج در حوادث،محرومیت زدایی، عمران و آبادانی ، کرونا و ... نقش پررنگ و تاثیر گذاری داشته است.

سردار اکبری بیان داشت: هم زمان با هفته بسیج ۷۰۷ عنوان برنامه در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه بنا بود در هفته بسیج یک سری تجمعاتی را داشته باشیم اما به خاطر کرونا برنامه ها لغو شد اظهار کرد: ما تابع برنامه های کشور هستیم .

سردار اکبری با بیان اینکه روز ۵ آذر مقام معظم رهبری سخنرانی به صورت زنده دارند گفت: بسیجیان ما با  کد ۱۱۰ به شماره ۹۸۶۶۰۰۰۰۰۵۴ اعلام حضور می کنند.

وی به طرح سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت:  بسیج با طرح سپهبد حاج قاسم سلیمانی با تمام ظرفیت برای قطع زنجیره کرونا ورود پیدا می کند.

سردار اکبری بیان داشت: بسیج هرجایی که نیاز به ورود داشته باشد با همه توان و تجهیزات ورود پیدا می کند و به دنبال طرح ۱۷ ربیع الاول سالروز تولد پیامبر(ص)  برای کنترل قیمت ها و گران فروشی ها ،کم فروشی، قاچاق، احتکار و ... به گفته مقام معظم رهبری ورود پیدا می کند.

وی همچنین به کمک مومنانه اشاره و خاطر نشان کرد: از ابتدای ویروس کرونا تا کنون ۶۷ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری  و به دست آسیب دیدگان از ویروس کرونا رسیده است.

سردار اکبری  تشریح کرد: سپاه در زمینه اشتغال زایی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد ورود پیدا کرده و تفاهم نامه ای در همین راستا منعقد کرده است.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سردار اکبری هفته بسیج ورود پیدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی درجمع اصحاب رسانه برگزار شد، افزود: مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی تجلیل از مقام زنان و مادران شهدا و بانوانی است که در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی ، تجلیل از معلمان و کارگران در این هفته که همزمان با روزمعلم و کارگر است، غبار روبی گلزار شهدا و اجرای برنامه‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه در استان در هفته معلم
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند