Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدغنی نظری خانقاه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در نشست نمایندگان و مسوولان استان اردبیل با فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا موضوع احداث تونل با هدف حذف گردنه خطرناگ الماس در جاده ارتباطی همیشه برف و مه‌گیر الماس طرح و مسوولان این قرارگاه برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه بزرگ و حیاتی منطقه اعلام آمادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: بر اساس مفاد تفاهم‌نامه منعقده بین استانداری اردبیل و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) برای تسریع در انجام پروژه‌های عمرانی استان عملیات اجرایی تونل الماس و بهره‌برداری از معادن پهنه خلخال به شرح مندرج در تفاهم‌نامه پیوست، به قرارگاه مذکور واگذار شد.

نظری گفت: احداث تونل در گردنه صعب‌العبور الماس یکی از مطالبات و نیازهای اصلی مردم این منطقه است که امروزه به مطالبه عمومی ملی و استانی تبدیل شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین با انتقاد از عملکرد معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه افزود: آقای نوبخت هیچ توجهی به منطقه خلخال و کوثر در تقسیم عادلانه بودجه ندارد.

وی اظهارداشت: رییس سازمان برنامه و بودجه هرآنچه که به مردم خلخال و کوثر در خصوص پروژه عمرانی حیاتی منطقه قول داده بود، عمل نکرده است.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر بتدریج در حال مهاجرت از محل زندگی خود هستند، افزود: بسیاری مناطق روستایی و شهری در حال کاهش آماری از بعد خانوار و منابع انسانی است که این امر نیز برای منطقه بسیار نگران‌کننده می‌باشد.

او نبود زیرساخت‌های مناسب و عدم وجود واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ در منطقه جنوب استان اردبیل و افزایش بیکاری را از عوامل اصلی افزایش مهاجرت ذکر کرد.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل انتخابات مجلس شورای اسلامی خلخال استان اردبیل انتخابات مجلس شورای اسلامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد