Web Analytics Made Easy - Statcounter

 متن پیام بدین شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم


وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا
پس از گذشت قریب به 9 ماه از مجاهدت شبانه روزی و مبارزه مومنانه کارکنان شریف بخش درمان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حضور اثرگذار در خط مقدم درمان بیماران مبتلا به کرونا، اینک کارنامه روشن صف شکنان جبهه مبارزه با این ویروس منحوس در نیروی خوشنام هوایی، به امضای شهادت شهید مدافع سلامت، سرهنگ پرستار نوراحمد محمدی نقش سربلندی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عروج ملکوتی آن همرزم شریف و شهید عزیز را به خانواده صبور ایشان و همکاران سخت کوششان تسلیت عرض نموده و برای دفاع از جان هموطنانمان سوگند سربازی خویش را تجدید می‌کنیم.

لازم به ذکر است، مراسم تشییع سرهنگِ پرستار، نوراحمد محمدی اولین شهید مدافع سلامت نیروی هوایی ارتش در بیمارستان بعثت نهاجا برگزار شد.
در این مراسم امیر سرتیپ خلبان هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی با  تبریک و تسلیت به خانواده اولین شهید مدافع سلامت این نیرو گفت: امروز حوزه بهداشت و درمان در کل کشور و هم چنین در سطح نیروهای مسلح، سرنوشت ساز ترین و بحرانی ترین روزهای خود را پشت سر می گذارد. فضای بهداشت و درمان در این روزها یادآور سال های دفاع مقدس است. شاهدیم که تمامی کارکنان با روحیه ولایت مداری و شهادت طلبی رسالت خود را به درستی انجام می دهند.
امیر هادیان افزود: نیروی های مسلح و مجموعه بیمارستان بعثت هم تراز با بقیه ارگان های کشور در حوزه سلامت تا ریشه کن شدن کرونا در کنار مردم هستند. این گونه شهادت ها نه تنها کادر درمان را دلسرد نخواهد کرد، بلکه آنان را مصمم و با اراده‌تر از قبل می‌کند.
در ادامه امیر سرتیپ دوم ناصری رییس اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی ضمن تسلیت به خانواده و همکاران این شهید بزرگوار گفت: بیمارستان بعثت به عنوان بزرگ ترین بیمارستان ارتش و هم چنین بزرگ ترین ارائه دهنده خدمات ضد کرونایی، از آغاز این بیماری در کنار کارکنان نیروهای مسلح و هم چنین ملت شریف ایران بوده است. خدمات این مرکز درمانی تا ریشه کن شدن کامل کووید 19 ادامه خواهد داشت.
رییس اداره بهداشت و درمان نهاجا ادامه داد: امروز یکی از پرستارهای قدیمی و با تجربه خود را در راه مبارزه با این ویروس منحوس از دست دادیم، اما به عنوان پاسداران سلامت تا آخرین نفس در خدمت هموطنانمان خواهیم بود. از مردم کشورمان نیز انتظار رعایت کردن و تاب آوری در برابر این شرایط را داریم.
در پایان امیر سرتیپ دوم صمدی رییس بیمارستان بعثت نهاجا نیز خاطرنشان کرد: شهید نوراحمد محمدی به شهادت تمامی همکارانش در تمام طول خدمت خود، فردی متعهد، دلسوز، مردم‌دار و با احساس وظیفه بالا بوده است. این شهید در 9 ماه گذشته با تجربه بالای خود کمک شایانی به کادر درمان این بیمارستان کرده بود، اما کادر درمان این بیمارستان مانند گذشته با وجود کمبود امکانات و مشکلات فراوانی که برای آنان وجود دارد، در کمک به هموطنان خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

216216

کد خبر 1457077

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد

سومین مراسم سالگرد شهادت سرلشکر شهید سید محمد حجازی امروز در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی  برگزار شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سومین مراسم سالگرد شهادت سرلشکر شهید سید محمد حجازی امروز در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی  برگزار شد.

در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ «محمد شیرازی» رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا، سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا فلاح‌زاده» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «محسن رضایی» دبیر شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده قرارگاه فرهنگی، اجتماعی بقیةالله (عج)، «مهدی فضائلی» عضو دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی،  سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ بسیجی «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ «اسماعیل احمدی‌مقدم» رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حیدر مصلحی» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، سردار سرلشکر «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص)، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی محمدی‌سیرت» مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار «حسین اشتری» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سردار «قاسم قریشی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سرتیپ دوم «یدالله جوانی» معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و خانواده شهید حجازی حضور داشتند.

تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی

گفتنی است سردار سید محمد حسین‌زاده حجازی از جمله فرماندهان سپاه بود که از همان ابتدای تأسیس سپاه، به عضویت آن درآمد.

او در دوران دفاع مقدس مسئولیت‌هایی نظیر ریاست ستاد سپاه منطقه دوم کشوری، جانشینی سپاه منطقه چهار کشور و جانشینی قرارگاه عملیاتی سلمان در جبهه میانی را داشت و پس از آن تا پایان دفاع مقدس به‌عنوان جانشین قرارگاه عملیاتی قدس سپاه مشغول به خدمت شد.

سردار حجازی فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از دانشگاه تهران، دانش‌آموخته دکترای دانشکده عالی دفاع ملی در رشته مدیریت استراتژیک و عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) بود.

پس از پایان دفاع مقدس سردار حجازی معاون هماهنگ‌کننده نیروی مقاومت بسیج شد تا اینکه در سال 76 به فرماندهی این نیرو برگزیده شد و تا سال 86 نیز در این سمت باقی ماند. دوران 10ساله فرماندهی سردار حجازی در نیروی مقاومت بسیج یکی از بهترین دوران‌های این نیرو محسوب می‌شود.

پس از آن با حکم فرماندهی معظم کل قوا، رئیس ستاد مشترک و معاون هماهنگ‌کننده فرمانده‌کل سپاه شد و تا سال 87 در این سمت باقی ماند تا اینکه در سال 87 به سمت جانشین فرمانده‌کل سپاه برگزیده شد و همزمان جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه ثارالله تهران نیز بود.

سردار حجازی در سال 88 به ستادکل نیروهای مسلح رفت و جایگزین سردار نقدی در معاونت آماد و تحقیقات صنعتی ستادکل نیروهای مسلح شد.

پس از آن سردار حجازی به فرماندهی سپاه لبنان منصوب شد و تا 1398 در این جایگاه خدمات ویژه‌ای در راستای تقویت جبهه مقاومت انجام داد. این شهید بزرگوار در جریان جنگ سوریه نیز کنار شهید سپهبد سلیمانی خدماتی تأثیرگذار را در راستای مبارزه با تروریسم تکفیری انجام داد.

نقش‌آفرینی در تقویت حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت از درخشان‌ترین نقاط کارنامه این شهید بزرگوار است که موجب شد طی سال‌های اخیر صهیونیستها برنامه ترور وی را در دستور کار خود داشته باشند.

پس از شهادت سردار سلیمانی و با پیشنهاد سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار حجازی در 30 دی ماه سال 98 با حکم سرلشکر سلامی فرمانده‌کل سپاه به‌عنوان جانشین نیروی قدس سپاه منصوب شد.

سرانجام این مجاهد خستگی ناپذیر در فروردین سال 1400 پس از یک دوره بیماری بر اثر جراحات ناشی از دفاع مقدس به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف