Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، سرهنگ خداداد کاشفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله(ره) باقرشهر ظهر امروز در نشست خبری هفته بسیج با اصحاب رسانه، اظهار کرد: حوزه خبر و رسانه مؤثرترین اِلمان در فضای کنونی جامعه است و در پیشبرد اهداف مقدس بیشترین اثرگذاری را می‌تواند داشته باشد.

وی گفت: رسالت اصلی سپاه، پاسداری از انقلاب است و سپاه بدون بسیج نمی‌تواند به این مهم دست پیدا کند و در این راستا فعالیت‌های فرهنگی بسیج بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه حضرت روح الله(ره) با بیان اینکه رویکرد و راهبردهای ما نیز براساس رهنمودها و فرموده‌های امامین انقلاب است، افزود: رویکرد کنونی سپاه نیز براساس فرموده‌های مقام معظم رهبری است تا طبق فرمایشات ایشان در جنگ نرم یک قدم جلوتر از دشمن باشیم و ارتباط خود را با مسجد قوی‌تر کنیم چرا که بسیج زاده مسجد است.

سرهنگ کاشفی بیان کرد: تقویت محلات را با حضور امام جماعت، فرمانده پایگاه و دیگر معتمدین محله در برنامه‌های خود داریم که مسجد به عنوان پایگاه محلی دیده می‌شود.

وی ادامه داد: چهل و یک عنوان برنامه در هفته بسیج داریم که به دلیل شیوع کرونا بیشتر این برنامه‌ها به شکل مجازی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه حضرت روح‌الله(ره) گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران باتوجه به شیوع کرونا به صورت تلفنی و یا با اهداء بسته بهداشتی و لوح تقدیر درب منزل این بزرگواران انجام خواهد شد تا از خطر شیوع این ویروس منحوس جلوگیری شود.

سرهنگ کاشفی با بیان اینکه در طرح حافظان سلامت، تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان بسیج و وزارت بهداشت نوشته شده است که با حضور در محله‌ها طرح غربالگری انجام شود، اضافه کرد: تیم‌های تخصصی و جهادی در محله‌ها مستقر می‌شوند و آموزش‌های مختلف در خصوص پیشگیری از کرونا را به مردم می‌دهند و اگر شخصی مشکوک به کرونا باشد دکتر حاضر در محل ایشان را معاینه و در صورت ابتلا داروها و تذکرات لازمه به خانواده بیمار داده می‌شود.

وی ابراز کرد: از خیران عزیز نیز در این طرح استفاده می‌شود تا برای خانواده‌هایی که بضاعت ندارند آبمیوه طبیعی تهیه شود.

فرمانده ناحیه حضرت روح الله(ره) در پایان خاطرنشان کرد: رزمایش کمک مؤمنانه، دیدار با ائمه جمعه و جماعت، تقدیر از فعالان حوزه سلامت، برگزاری ایستگاه سلامت، فضاسازی، برگزاری مانور فرهنگی، عطر افشانی مزار شهدا، افتتاح ساختمان حوزه بسیج شهید پلارک، افتتاح پایگاه بسیج روستای دوتویه سفلی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا بسیج سلامت رسانه مقاومت هفته بسیج شهدا رهبری امام ناحیه حضرت روح الله ره فرمانده ناحیه هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: برنامه های هفته ملی خلیج فارس از 31 فروردین با اجرای تاتر پرفورمنس در شهرستان بندرخمیر آغاز شده است.
اسماعیل جهانگیری افزود: جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس یکی ازمهم ترین برنامه های جشنواره ملی خلیج فارس است که با حضور 11 گروه موسیقی ملی از روز جمعه 7 اردیبهشت کار خود را آغاز کرده و تا روز یکشنبه 9 اردیبهشت در محل تالار آوینی بندرعباس میزبان علاقمندان به موسیقی است.
وی گفت: جشنواره ملی فیلمنامه نویسی خلیج فارس با موضوع خلیج فارس از دیگر برنامه های در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید؛  برگزاری همایش روز ملی خلیج فارس در بندر کنگ
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: برای شرکت در این جشنواره 81 اثر به دبیرخانه رسیده که از این شمار 9 اثر به بخش پایانی راه یافته است.
جهانگیری گفت: دبروز هم به مناسبت روز ملی خلیج فارس پرواز پاراگرایدر و پاراموتور با حضور30 ورزشکار در بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.
وی گفت: امروز بعداز ظهر نیز برنامه های فرهنگی و هنری در جزیره هرمز برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: جشنواره تولیدات فرهنگی و اختراعات با موضوع خلیج فارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است.
جهانگیری افزود: اختتامیه جشنواره ملی خلیج فارس روز دوشنبه 10 اردیبهشت با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می شود.
وی گفت: در این جشنوراه از برگزیدگان جشنواره های ملی موسیقی و فیلنمامه نویسی تجلیل می شود.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان افزود: روز اختتامیه از دو کتاب تیشیرا از نویسنده پرتغالی با موضوع خلیج فارس و سفرنامه هرمز پدر، رونمایی می شود. 

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون