Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

پیشتر هویت این مرد ۳۵ ساله مشخص نشده بود اما پس از انتشار خبر مرگ این فرد حادثه‌دیده سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان اعلام کرد او مدیر آزادسازی و املاک شهرداری اصفهان بوده است و همین ماجرا یک علامت سئوال و ابهام در ماجرا پدید آورد.

گفته می‌شود مدیر آزادسازی و املاک شهرداری اصفهان امروز چهارشنبه برای بازدید به مجتمع ارگ جهان‌نمای اصفهان رفته بود که در حادثه سقوط از بلندی به شدت آسیب دید و پس از انتقال به بیمارستان از دنیا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا باید دید مقام‌های مسئول در شهرداری اصفهان این حادثه مرگبار را چگونه شفاف‌سازی می‌کنند.

منبع: همشهری آنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شهرداری اصفهان شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر پنجشنبه سقوط آقا ۴۵ ساله از ارتفاع آبشار لوه را به پایگاه تنگراه گزارش دادند.

وی افزود: در پی این حادثه ۸ نفر از امدادگران را در قالب ۳ تیم به محل مورد نظر اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: به همراه این نیروها دو دستگاه خودرو نجات و یک دستگاه آمبولانس برای نجات جان فرد به محل رفتند.

وی افزود: فردی که دچار حادثه شد توسط تیم‌های جمعیت با استفاده از کارگاه‌های متعدد به بالادست و محل امن انتقال و تحویل آمبولانس اورژانس داده شد.

کد خبر 6088804

دیگر خبرها

  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟
  • پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان