Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: پیرو اطلاعیه سازمان هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر پیش بینی بارش پراکنده برف و برودت هوا، نیروهای خدمات شهری شهرداری مشهد به منظور مقابله با مشکلات احتمالی، در حالت آماده باش قرار گرفتند.

سید محسن رهنمایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر برودت هوا و امکان یخ زدگی و لغزنده بودن معابر و خیابان‌های مشهد، نیروهای خدمات شهری، به منظور تأمین رفت و آمد ایمن برای شهروندان در سطح شهر حاضر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک هزار و۸۰۰ نیروی کارگری در تمام مناطق سطح شهر از عصر امروز تا صبح فردا در حالت آماده‌باش هستند.

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین ۷۰ دستگاه خودرو نمک پاش مکانیزه و دستی و ۵۳ اکیپ یخ‌زدایی سطوح شیبدار در مناطق ۱۳ گانه، جانمایی و مستقر شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند برای اعلام مشکلات پیش آمده در معابر و محلات خود با شماره تلفن ۱۳۷ تماس گرفته و موارد خود را مطرح کنند تا نیروهای خدمات شهری شهرداری در اسرع وقت برای رفع مشکل مراجعه کنند و از همشهریان تقاضا می‌شود، با توجه به برودت هوا و یخ زدگی احتمالی معابر، از شستشوی معابر مقابل منازل خودداری کرده و تردد خودروها با سرعت مطمئنه در معابر شهری صورت پذیرد.

کد خبر 456277

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر مشهد معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد بارش برف و باران شهر شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خدمات شهری شهرداری نیروهای خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: سامانه مکان‌مند شهر اصفهان به زبان انگلیسی برای استفاده گردشگران خارجی توسط سازمان فاوای اصفهان راه‌اندازی شد.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: گردشگران خارجی که قصد سفر به شهر زیبای اصفهان را دارند، می‌توانند از جدیدترین نقشه معابر و اماکن شهر اصفهان بهره‌مند شوند.

وی افزود: پیرو درخواست اداره امور بین‌الملل شهرداری اصفهان، سامانه مکان‌مند شهر اصفهان به زبان انگلیسی برای استفاده گردشگران خارجی توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با نشانی isftourism.isfahan.ir/map راه‌اندازی شد.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: سامانه اصفهان من قابلیت‌های متعددی از جمله قابلیت مسیریابی خودرو، دوچرخه و پیاده همراه با گام‌های مسیر به زبان انگلیسی، اطلاع از موقعیت دقیق اماکن تاریخی و تفریحی همراه با ارائه تصاویر و داده‌های توصیفی مربوطه، اطلاع از رویدادهای بین‌المللی در حال برگزاری در شهر اصفهان، قابلیت جست‌وجو موقعیت مکانی اماکن مختلف و فاصله زمانی آن‌ها و نمایش هم‌زمان تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های ترافیکی را شامل می‌شود.

فردانی بیان کرد: از دیگر نکات مثبت سامانه اصفهان من می‌توان به بهره‌وری این سامانه از جدیدترین تغییرات نقشه معابر و اسامی مصوب شورای نام‌گذاری معابر شهر اصفهان اشاره کرد.

کد خبر 750969

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد