Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا گروسی روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه هفته جهانی کارآفرینی استان قزوین که به صورت وبیناری با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، افزود: هفته جهانی کارآفرینی (GEW) بزرگ‌ترین رویداد هماهنگ برای ترویج و ترفیع کارآفرینی در جهان است که هر سال در اواخر آبان ماه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این رویداد هماهنگ، با برگزاری سمینار، همایش، دورهمی و مسابقه ضمن آشنایی و تشویق افراد تلاش می‌شود تا نسل جدیدی از کارآفرینان برای راه‌اندازی کسب و کار شخصی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: به اعتقاد بسیاری، این کمپین عظیم جهانی، می‌تواند باعث ترفیع جایگاه کارآفرینی در اذهان و افکار شود و مشوقی برای راه‌اندازی کسب و کار در جامعه باشد.

وی گفت: کارآفرینی به عنوان موتور محرک اقتصاد محسوب می‌شود و با حل مسائل و خلق ارزش بالاتر از کسب و کارهای موجود قرار می‌گیرد و در همه زمان‌ها، به ویژه شرایط حساس کنونی با تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دشمنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

گروسی گفت: اداره کل تعاون به عنوان یکی از سیاستگذاران حوزه توسعه کارآفرینی و اشتغال استان با هدف شبکه سازی میان بازیگران اکوسیستم کارآفرینی استان شامل بخش‌های دولتی، عمومی، خصوصی، تعاونی و سازمان‌های مردم نهاد وارد عمل شد تا استفاده بهینه از منابع و افزایش بهره وری نیروی کار و سرمایه را برای ایجاد هماهنگی بین اجزای کارآفرینی استان رقم بزند.

گروسی بیان کرد: اجرای برنامه‌های مشترک در این هفته، اقدامی نو و آغاز یک حرکت فرابخشی است که با استفاده از همه منابع استان برای تبیین، تعیین و پیشبرد اهداف در راستای تقویت ارتباط بازیگران اکوسیستم کارآفرینی استان اقدام می‌شود.

وی گفت: استقلال دستگاه‌های اجرایی در برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های خود در هفته جهانی کارآفرینی مطلوب است و باید با استفاده از خلاقیت‌ها برای ارتباط مؤثر با جامعه هدف با اشتراک گذاری تجربیات و رویدادها اقدام شود.

برچسب‌ها اشتغال زایی استان قزوین کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال زایی استان قزوین کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اشتغال زایی استان قزوین کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور کارآفرینی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حسینی پنج شنبه شب در دیدار با رئیس و پرسنل بیمارستان محلی شهدای شبانکاره و مرکز جامع سلامت شهید خان عزیزی به همراه مسئولان بخش به مناسبت هفته سلامت با تبریک این هفته، از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم این مراکز قدردانی کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های کارکنان در حوزه بهداشت و سلامت یکی از ارزشمندترین کارها محسوب می‌شود که تأثیر مستقیم در سلامت اجتماع دارد و شایسته است که همواره تلاش‌های این مجموعه را ارج نهیم.

بخشدار شبانکاره با اشاره به اهمیت و جایگاه موضوع سلامت در جامعه گفت: اهمیت سلامت در جامعه بر کسی پوشیده نیست بویژه طی سال‌های اخیر که با بیماری کرونا مواجه بودیم اهمیت این حوزه و تلاش کارکنان بهداشت و درمان بیش از پیش مشخص شد.

در پایان بخشدار شبانکاره و سایر مسئولان از روند ارائه خدمات و بخش‌های مختلف بازدید کرده و ضمن تبریک هفته سلامت به پرسنل، در جریان فرآیند و اقدامات به عمل آمده قرار گرفتند.

کد خبر 6088818

دیگر خبرها

  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • جنبش‌های دانشجویی در آمریکا از جنگ ویتنام تا غزه/اهمیت جنبش کنونی
  • کارگران مایه رشد و شکوفایی کشور هستند
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی عملیات وعده صادق
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق
  • باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است