Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@02:11:56 GMT

ارگ جهان‌نما جان مدیر املاک شهرداری اصفهان را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۲۱۲۰

ارگ جهان‌نما جان مدیر املاک شهرداری اصفهان را گرفت

محسن گلابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حادثه سقوط از ارتفاع در میدان امام حسین (ع) اصفهان اظهار داشت: ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه صبح امروز گروهی از مدیران شهرداری در حال بازدید از ساختمان ارگ جهان‌نما بودند که در حین بازدید مرتضی افروزی، مدیر آزادسازی و املاک شهرداری اصفهان دچار سانحه سقوط از ارتفاع حدود ۵ متری این ساختمان می‌شود و جان خود را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این حادثه به دنبال سهل‌انگاری بازدید از مجتمع تجاری اتفاق افتاده است، افزود: فرد سقوط کرده از ناحیه سر، گردن و کمر به شدت دچار آسیب شده بود.

وی با بیان اینکه این فرد از ارتفاع ۵ متری سقوط کرده بود، بیان کرد: برای امدادرسانی به این حادثه نیروهای آتش نشانی از ایستگاه‌های ۱۴ و ۱۱ و یک اعزام شدند و مصدوم این حادثه به عوامل اورژانس تحویل داده شد و موقعیت وقوع این حادثه توسط نیروی انتظامی در دست بررسی است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ک۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان سقوط آتش نشانی اصفهان شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال ایران در بخشی از گفت و گو با عادل فردوسی‌پور از شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور خواند و گفت: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود... مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه». حرف‌های تلخ زندی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند