Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@02:02:54 GMT

زمستان گاز چه کسانی قطع می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۲۱۹۷

محمدحسین عسگری سخنگوی شرکت ملی گاز ایران در در پاسخ به این سوال که در فصل سرد سال گاز چه کسانی قطع می شود؟، گفت:مصوبه قطع کردن گاز مشترکان در دولت در حال تعیین و تکلیف است و شرکت گاز آن را اجرایی می‌کند.

او با بیان اینکه شرکت ملی گاز برنامه‌ای برای قطع کردن گاز مشترکان در فصل سرد سال ندارد،گفت:قبوض گاز باید تا دو دوره پرداخت شود و در صورت  عدم پرداخت قبض در دوره سوم، گاز این مشترکان قطع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت:مشترکان گاز در دوره اول هزینه گاز خود را پرداخت کنند تا در دوره‌های بعد متحمل هزینه‌های سنگین نشوند.

 

عسگری گفت: قطع گاز مشترکان توسط شرکت گاز بنا به دلایل مختلفی انجام می‌شود که این مساله لزوم توجه به اخطارهای این شرکت را گوشزد می‌کند.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: دلایل قطع موقت جریان گاز شامل عدم پرداخت صورتحساب مصرفی و سایر بدهی‌ها در مهلت تعیین شده، قصور مشترک در رعایت مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی و تعهدات خود با تشخیص شرکت و سایر مراجع ذی‌صلاح، مصرف غیرمجاز یا هرگونه دستکاری دستگاه‌ها و تجهیزات متعلق به شرکت، عدم امکان قرائت کنتور در دو دوره متوالی، صدور حکم از سوی مراجع قانونی، ممانعت مشترک از بازدید و قرائت وسایل اندازه‌گیری می‌شود.

او با بیان اینکه بر اساس مصوبه هیأت دولت، محاسبه قبوض گاز مصرفی مشترکان خانگی در کل، به دو بخش فصل سرد و گرم تقسیم می‌شود، افزود: از پانزدهم فروردین تا پانزدهم آبان هر سال، فصل گرم و از پانزدهم آبان تا پانزدهم فروردین سال بعد، فصل سرد محسوب شده و محاسبه قبوض گاز بر این اساس محاسبه می شود.


 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شرکت ملی گاز ایران قطع گاز شرکت ملی گاز ایران قطعی گاز مشترکین شرکت ملی گاز فصل سرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.
موسوی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت ۲ روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.
در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • گذر زمان بر پل زمانخان سامان
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند