Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@15:27:20 GMT

اهدای ۱۰۰هزار کیت تست فوری کرونا به مناطق محروم

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۲۲۰۱

اهدای ۱۰۰هزار کیت تست فوری کرونا به مناطق محروم

به گزارش تابناک، حجت نیکی‌ملکی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر افزود: با دستور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ۱۰۰ هزار "کیت تشخیص فوری کرونا" برای استفاده در مناطق محروم کشور، به وزارت بهداشت اهدا شد.

وی افزود:همچنین در راستای فرمان مقام معظم رهبری درخصوص کمک و تسریع در امر غربالگری سراسری در کشور با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس و حمایت همه‌جانبه از مردم در اوضاع اقتصادی کنونیف با دستور ریاست ستاد از این پس نیز تمام کیت‌های جدید تولیدی، با قیمت تمام شده به وزارت بهداشت تحویل داده میشود و ستاد اجرایی بخشی از هزینه‌های آن را تقبل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است روز گذشته در مراسمی، خط تولید کیت‌های تشخیص فوری کرونا در مجموعه دارویی ستاد اجرایی به بهره‌برداری رسید و ایران را در جمع ۳ کشور دارای دانش و فناوری تولید این کیت‌ها در جهان قرار داد.

استفاده از کیت‌های جدید برخلاف کیت‌های پی‌سی‌آر قبلی، نیاز به محیط آزمایشگاهی و حضور پزشک ندارد و به جای ۴۸ ساعت تنها ظرف ۱۵ تا ۲۰ دقیقه نتیجه تست ابتلای فرد به ویروس کوید ۱۹ با ضریب دقت بالا و خطای پایین را مشخص میکند.

همچنین به گفته مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام، قیمت کیت‌های جدید ساخته شده، ۴۰ درصد ارزان‌تر از کیت‌های فعلی و نهایتا ۲۰۰ هزارتومان میباشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن حادثه تروریستی اهواز طرح معیشتی مجلس ستاد اجرایی فرمان امام کیت تست فوری کرونا تست کرونا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن حادثه تروریستی اهواز طرح معیشتی مجلس ستاد اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، بهمن میری، امروز _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در همایش روز شوراها اظهار کرد: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست، شاید نام شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گذشته کمتر شنیده می‌شد؛ اما در دوره ششم با انسجام مثال زدنی، ارتباطی تعاملی و سازنده با مسئولان استانی گامی مؤثر در جهت احیای شورای استان برداشته شد.

وی افزود: در این دوره شورای اسلامی استان، بیش از ۲۰۰ جلسه رسمی با مسئولان استانی و کشوری برگزار شد سه هزار نامه به مسئولان و دستگاه‌های اجرایی زده شد و هزار و ۵۰۰ مصوبه اجرایی اتخاذ شد. همچنین ۱۴ دوره آموزشی در سطوح مختلف شورایی برگزاری شد و تفاهم نامه‌هایی با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در استان ایجاد شد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به دستاوردهای این شورا عنوان کرد: بیش از ده طرح در شورای استان چهارمحال‌وبختیاری تدوین، تصویب و به شورای عالی کشور ارسال شد، حال باید با افتخار بگوییم این طرح‌ها در انتظار برای تبدیل به قانون در مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 750160

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: معافیت مالیاتی سرمایه گذاری در مناطق محروم باید حداکثری باشد
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: مجلس باید مالیات بر درآمد در مناطق محروم را کاهش دهد
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • روایتی از معلمی در مناطق محروم؛ از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان