Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: با اوج گیری دوباره ویروس کرونا پایگاه‌های مقاومت بسیج مراغه به مرکز امداد و سلامت تبدیل و مراکز پرتردد در شهرستان توسط گروه‌های جهادی ضدعفونی می‌شود و ۵۰ برنامه به این مناسبت اجرایی می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار سعید رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مراغه، با قدرانی از همکاری رسانه‌های مراغه در پوشش و انعکاس اخبار و بسیج و سپاه اظهارداشت:خبرنگاران و رسانه‌های شهرستان مراغه همواره تمامی اقدامات و فعالیت‌های بسیج و سپاه مراغه را در برنامه‌های مختلف به صورت فعال پوشش داده اند که لازم می‌دانم ازحمایت‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکر و قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از 23 میلیون کالا از گمرک مراغه به 30 کشور دنیا صادر شدآذربایجان‎‌شرقی| 50هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مراغه توزیع شدافزایش نگران‌کننده آمار تصادفات در محور مراغه ـ هشترود‌ / مسئولان جاده مرگ را دریابند

وی با اشاره به این که شعار هفته بسیج امسال "بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین" نام گذاری شده است، اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان مراغه از روز پنجشنبه هفته جاری با دیدار امام جمعه مراغه آغاز می‌شود و اکثر برنامه‌ها با محرومیت زدایی از مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار برگزار می‌شود.

سرهنگ رشیدی، افزود: بسیج و سپاه همواره در عرصه‌های مختلف کنار مردم بوده و این روزها نیز با شیوع بیماری کرونا برای مبارزه با این ویروس تمام تلاش خود را می‌کند چراکه خدمت رسانی به مردم را از اولویت‌های کاری بسیج می‌دانیم.

فرمانده سپاه مراغه با تاکید بر اینکه حمایت از آسیب دیدگان ویروس کرونا نیز یکی دیگر از فعالیت‌های سپاه شهرستان بوده است، گفت: در این راستا نیز اقدامات خوبی در تامین بسته‌های معیشتی انجام شده است و این فعالیت‌ها تا نابودی ویروس کرونا ادامه اخواهد داشت.

سرهنگ رشیدی از اجرای گشت‌های محله محور بسیجیان با عنوان "گشت‌های محله محور رضویون" خبر داد و اضافه کرد: این گشت‌ها به منظور تامین امنیت محله محور اجرا می‌شود و این طرح با همکاری نیروی انتظامی در این شهرستان درحال اجراست.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه در ادامه با اشاره به برنامه ویزیت رایگان بیماران در کلینیک امام خمینی (ره) این شهرستان، گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده پنجم آذرماه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ویزیت رایگان بیماران در کلینیک شبانه روزی سپاه شهرستان انجام خواهد شد.

سرهنگ پاسدارسعید رشیدی در ادامه با اشاره به ضرورت پخش ماسک در بین شهروندان و نیازمندان، اظهار کرد: در راستای ارتقای فرهنگ استفاده از ماسک در شهرستان و بهره مندی مناطق محروم از ماسک، طرح توزیع ماسک و لوازم بهداشتی رایگان در بین مناطق کم برخوردار شهرستان نیز در دستور کار قرارگرفته است.

وی تصریح کرد: تهیه جهیزیه برای نو عروسان بی‌بضاعت از دیگر برنامه‌های هفته بسیج  است که با مشارکت بسیج محلات و مساجد اجرایی می‌شود.

رشیدی ادامه داد: سالن ورزشی شهدای سراجو این شهرستان نیز به صورت ویدیو کنفرانس با حضور سردار فرماندهی سپاه کشور افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: رزمایش تاکتیکی و رژه موتوری بسیجیان در این شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است که در کنار آن تلاش می‌شود ضدعفونی معابر پرتردد در این شهرستان نیز اجرایی شود.

انتهای پیام/126/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن