Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:36:39 GMT

ارتباط تلفنی مشترکان ۴ مرکز مخابراتی مختل می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۲۴۵۲

ارتباط تلفنی مشترکان ۴ مرکز مخابراتی مختل می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید عرب سرخی، شهید لطیفی، شهید اکبری و شهید بهشتی انجام می شود.

با اجرای این عملیات ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات شهید عرب سرخی با پیش شماره های ۳۳۳۷ الی ۳۳۳۹، ۳۳۷۴ الی ۳۳۷۷، ۳۳۶۳ و ۳۶۶۵ در محدوده خیابان های فداییان اسلام، سرگرد محمدی، شهید رضا عزیزی، خدابنده لو، بلوار بسیج، تقاطع چشمه علی و پل سیمان به مدت ۴۸ ساعت دچار اختلال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات شهید لطیفی با پیش شماره های ۲۲۹۳ الی ۲۲۹۸، ۲۶۷۵ و ۲۶۹۱ در محدوده خیابان های گلزار شمالی، ۲۲ بهمن و سعیدی شمالی و در مرکز مخابرات شهید اکبری با پیش شماره های ۷۷۳۲ الی ۷۷۳۵، ۷۷۱۱، ۷۷۱۲، ۷۷۹۶، ۷۷۷۸، ۷۷۷۹، ۷۶۷۹ در محدوده سازمان اداره کل محیط زیست تهران، خیابان های درختی و زارع به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

در همین حال با اجرای عملیات کابل برگردان، ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات شهید بهشتی با پیش شماره های ۸۸۳۸ الی ۸۸۴۵، ۸۸۴۷ و ۸۶۰۲ در محدوده خیابان های گلشن دوست، حیدری، ایزدی و فتحی به مدت ۳ روز دچار اختلال می شود.

از سوی دیگر مخابرات منطقه تهران نیز اعلام کرد: در راستای تجمیع امور مشترکان مراکز مخابراتی، خدمات امور مشتریان تلفن ثابت مرکز مخابرات شهید آیت با پیش شماره های ۷۷۸۱ الی ۷۷۸۵، ۷۷۲۵، ۷۷۲۶، ۷۷۲۸، ۷۷۰۳ از تاریخ اول آذرماه به مراکز مخابرات شهید نظری، نبوت و امامت منتقل می شود.

از این رو شهروندان و مشترکان در محدوده مرکز مخابرات شهید آیت باید جهت انجام تمامی امور مخابراتی براساس محدوده و آدرس محل سکونت خود، به مرکز مخابرات شهید نظری در خیابان شهید مدنی، مرکز مخابرات نبوت در خیابان نارمک یا مرکز مخابرات امامت در خیابان ۳۰ متری نیروی هوایی مراجعه کنند.

کد خبر 5074887 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: مخابرات تهران تلفن ثابت تماس تلفنی ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری واکسن کرونا تولید دانش بنیان شرکت دانش بنیان حاکمیت سایبری تحقیقات علمی اینترنت فناوری فضایی شرکت اسپیس ایکس گیاهان دارویی نوآوری امنیت سایبری ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات شهید پیش شماره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ادامه عملیات ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه، عملیات روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا به اتمام رسید.

وی با اشاره به لزوم رسیدگی و بهبود وضعیت شبکه معابر منطقه افزود: به منظور رفاه و آسایش شهروندان و در راستای گسترش و بهبود معابر ارتباطی محلات، تسریع عبور و مرور وسایل نقلیه، دسترسی آسان‌تر شهروندان به گذرگاه‌های اصلی، عملیات ترمیم و روکش آسفالت معابر با تلاش و نظارت معاونت فنی و عمرانی این منطقه در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان افزود: در ادامه عملیات ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه، عملیات روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا که از خیابان‌های اصلی و پر تردد منطقه به شمار می‌آیند، به همراه بعضی از معابر فرعی منطقه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال انجام شد و مورد بهره‌برداری شهروندان قرار گرفت.

غلامی تصریح کرد: با توجه به پر تردد بودن این خیابان‌ها در راستای رفاه حال شهروندان اجرای عملیات با اطلاع‌رسانی قبلی و به‌صورت شبانه صورت پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد: در برنامه و بودجه ۱۴۰۳ منطقه ۱۱ برای عملیات لکه گیری، ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال مصوب شده است و عملیات مربوطه با محوریت محلات منتخب با جدیت دنبال خواهد شد.

کد خبر 749706

دیگر خبرها

  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب