Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@11:42:11 GMT

رشیدپور چطور به «سیم آخر» زد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۲۴۶۰

آفتاب‌‌نیوز :

دو هفته‌ است که یک مسابقه جدید به جمع برنامه‌های تلویزیون اضافه شده است؛ مسابقه‌ای که استودیوی شبکه سه را بمب گذاری کرده و شرکت کننده‌ها با سیم‌هایی که خنثی می‌کنند، امتیاز می‌گیرند. این جدیدترین برنامه‌ای است که رضا رشیدپور اجرا می‌کند و محمدرضا رضائیان تهیه کننده و کارگردانش است.
محمدرضا رضائیان تهیه کننده این مسابقه جدید که ابتدا «بمب» نام داشت و سپس به «سیم آخر» تغییر نام داد، با اشاره به اینکه در هر بخش برنامه از باسابقه‌های تلویزیون بهره گرفته شده است، بیان کرد: «سیم آخر» اگرچه یک مسابقه تلویزیونی است و شاید سختی تولید آن همچون برنامه‌های آیتمی و تاک شو به چشم نیاید، اما کار سخت و پرچالشی است که تولیدش با تیمی از حرفه ای‌ها میسر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور مثال در بخش اطلاعات عمومی شاید می‌توانستیم به راحتی سراغ تیمی برویم که سوالاتی را طراحی کنند؛ اما برای اتاق فکر همین قسمت هم از افرادی استفاده شده مثل احسان عمادی که خود کارگردان مستند مسابقه بوده؛ او تلاش کرده است سوالات با جذابیت‌ ویژه‌ای طراحی شوند و دیگر بخش‌ها هم همه المان‌های موفق بودن برنامه را لحاظ کنند.

رضائیان که این روزها کتاب باز را هم در دست تولید دارد و به تازگی پانصدمین قسمت از این برنامه را به تولید رسانده ، معتقد است «سیم آخر» هم می‌تواند برنامه‌ای شاخص در میان مسابقه‌های تلویزیونی باشد. او در این باره توضیح داد: کتاب باز بعد از چند سال، اخیراً پخش قسمت پانصدم را پشت سر گذاشت و حالا بسیاری آن را برنامه‌ای شاخص در حوزه کتاب می‌دانند. «سیم آخر» هم هنوز در ابتدای راه است، اما دورنمای ما برای آن صرفاً یک مسابقه سرگرمی ساز نیست و این مسابقه هم به یاری پروردگار به یکی از برنامه‌های شاخص در میان مسابقه‌های تلویزیونی تبدیل خواهد شد.

بعد از موفقیت در ایرانیزه کردن «عصر جدید» حالا عوامل «سیم آخر» نیز به این سمت روی آوردند. چراکه «سیم آخر» برگرفته از یکی از پربیننده‌ترین مسابقه‌هایی است که در دنیا در حال برگزاری است و در بیش از ۲۰ کشور در رنکینگ موفق‌ترین برنامه‌ها قرار دارد. حالا عوامل سیم آخر ساختار این مسابقه را پیاده کردند و باید دید این تیم چگونه می‌تواند برگ برنده تلویزیون در شب‌های آخر هفته پاییزی باشد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رشید پور مجری تلوزیون برنامه ها سیم آخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم‌های ملوان انزلی و هوادار تهران در چهارچوب هفته بیست و ششم در ورزشگاه سن‌سیروس به مصاف هم خواهند رفت و تیم میزبان برای ادامه روند موفق خود به پیروزی در این مسابقه نیاز خواهد داشت.

شاگردان مهدی‌تارتار عصر امروز آخرین تمرین خود را پیش از تقابل با هوادار انجام دادند و تمرین سبکی را برای این مسابقه انجام دادند و زیر نظر کادرفنی این تیم راه‌های پیروزی در بازی فردا را مرور کردند.

بازیکنان ملوان در این تمرین بدن‌های خود را گرم کردند و پس از آن کار با توپ را انجام دادند و حجم تمرینات به شکلی بود که بدن‌های آنها برای دیدار فردا آماده باشد و با حداکثر توان در زمین مسابقه حاضر شوند.

مهدی تارتار عملکرد شاگردانش را با دقت زیادی زیر نظر داشت و با توصیه هایی که داشت آنها را آماده دیدار با هوادار، تیم مرموز و سخت‌کوش مسعود شجاعی کرد.

تصاویری از تمرین ملوان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • سانسور شعر حافظ به سبک پیمان یوسفی در پایان مسابقه استقلال - ذوب‌آهن
  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • یک بام و دو هوا: تغییر عجیب لباس بین نیمه!
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 شمس‌‌آذر
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت