Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@16:21:23 GMT

کاپیتان پرسپولیس خواستار افزایش مبلغ قراردادش شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۲۴۷۹

کاپیتان پرسپولیس خواستار افزایش مبلغ قراردادش شد

رویداد۲۴ سیدجلال حسینی در آخرین مصاحبه‌اش به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: «بازیکن استقلال یا هر بازیکنی هر قراردادی می‌بندد نوش جانش! من اسمی نمی‌آورم ولی چرا تبعیض وجود دارد؟ چرا قراردادهای ۱۰ میلیاردی متعلق به تیم‌های دیگر است اما به پرسپولیس که می‌رسد بحث نظارت و حسابرسی را چماق می‌کنند!

قرارداد من یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران پرسپولیس به ما گفتند نظارت روی تیم است و نمی‌توانند مبلغ بیشتری بپردازند. ما هم با این موضوع کنار آمدیم اما بعداً فهمیدیم سرکاریم!»

باورش کمی سخت بود اما پیش‌تر هم شنیده بودیم که قرارداد کاپیتان پرسپولیس پایین‌تر از بازیکنان اصلی و حتی برخی جوان‌ترهای این تیم است. شنیدیم کاپیتان پرسپولیس که در فصل جاری با جدایی شجاع خلیل‌زاده باید بار سنگینی در این سن و سال در خط دفاعی تیمش به دوش بکشد، خواهان افزایش مبلغ قراردادش شده است.

بیشتر بخوانید: گلایه‌های سیدجلال از اتفاقات پرسپولیس

سیدجلال حسینی تا پایان لیگ بیست‌ویکم با پرسپولیس قرارداد دارد اما مبلغ قراردادش با توجه به سابقه، رزومه و بازوبند کاپیتانی که بربازو بسته پایین است. در همین لیگ برتر کاپیتانی را می‌شناسیم که یک‌هشتم افتخارات سیدجلال حسینی در لیگ برتر را ندارد اما ۸ برابر این بازیکن با تجربه و پرتلاش قرارداد بسته است.

بنابراین باید به سیدجلال حق داد که در این وضعیت دنبال افزایش دستمزد خودش باشد. سیدجلال حسینی در آستانه ۳۹ سالگی با تمرینات مناسب و زندگی سالم توانسته خودش را حفظ کند و فوتبالش تداوم داشته باشد اما کار بسیار سخت‌تری نسبت به یک جوان پیش‌روی دارد.

از یک طرف انتظارات از عضو باشگاه ۱۰۰تایی‌های تیم ملی بالاست و از طرف دیگر تمرینات سنگین و بازی‌های فشرده برای بازیکنی ۳۹ ساله بسیار سخت و دشوار است. با این وجود و طبق شواهد سیدجلال حسینی اولین نفر سر تمرین حاضر شده و به قول محمدحسین کنعانی‌زادگان هنوز کسی نتوانسته زودتر از او به محل تمرین برسد. کاپیتان پرسپولیس انگیزه زیادی هم دارد و هفته اول برابر سایپا عملکرد خوبی از خود نشان داد و حالا انتظار دارد باشگاه نیز او را دریابد.

شنیدیم روز دوشنبه گذشته سیدجلال حسینی در همین ارتباط جلسه‌ای با مدیران باشگاه پرسپولیس برای افزایش قراردادش داشته و قول‌هایی هم به او داده شده است. گفتنی است قرار است به زودی قرارداد مالی اعضای کادر فنی تیم پرسپولیس افزایش پیدا کند.    

منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سید جلال حسینی باشگاه پرسپولیس ویلموتس کاپیتان پرسپولیس سیدجلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۲۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی سپاهان رسید

امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان ، شرایط حضوردر مسابقه حساس با سپاهان را پیدا کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.با غیبت دانیال اسماعیلی فر و بیرانوند بازگشت عالیشاه می تواند خبر خوبی برای اوسمارباشد.

دیدار حساس  پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:300 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)