Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیک یاد گفت: پنج هزار بسته غذایی در روز پنج آذر بین نیازمندان شهرستان توزیع میشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، علی نیک یاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با توجه به فضای خاص کشور و گسترش ویروس کرونا، تجمع در هفته بسیج نخواهیم داشت و به‌جای آن فضای مجازی مکان حضور بسیجیان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هفته بسیج از فردا جمعه ۳۰ آبان تا پنج‌شنبه ۶ آذرماه ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور خاطرنشان کرد: روزهای هفت بسیج به ترتیب به عناوین بسیج، معنویت و سلامت، بسیج فرزند مسجد، خادم مردم، بسیج سبک زندگی اسلامی و ایرانی، بسیج ولایی، انقلابی و تمدن ساز، بسیج نیروی مقاومت ملت ایران و در روز آخر به‌عنوان بسیج خدمت مؤمنانه و ایثارگری نام‌گذاری شده است و رزمایش خدمت و سلامت، با محوریت گشت امربه‌معروف و نهی از منکر با موضوع پیشگیری از کرونا خواهد بود.

نیک یاد افزود: پنج هزار بسته غذایی در روز پنج آذر بین نیازمندان شهرستان توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین تجلیل از خانواده دو شهید سلامت نیشابور و غبارروبی گلزار شهدای نیشابور به‌صورت محدود برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور اضافه کرد: خبرگیری تلفنی و مجازی از خانواده‌های معظم شهدا و تجلیل از مدافعان سلامت در مراکز بهداشتی و درمانی توسط پایگاه‌های بسیج برگزار خواهد شد.

نیک‌یاد اظهار داشت: امنیت خط قرمز ما هست و گشت‌های رضویون در سطح شهرستان باهدف برقراری امنیت به‌صورت مداوم برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: کارت هوشمند ایثار به رزمندگان داده خواهد شد و بر اساس زمان‌بندی که در آینده اعلام می‌شود، فراخوان زده خواهد شد.

نیک یاد بیان داشت: بسیاری از فسادها توسط سازمان اطلاعات سپاه کشف شده است و تاکنون تعداد زیادی انبار توسط سپاه کشف شده است و در اکثر موارد شناسایی با سپاه و عملیات با نیروی انتظامی بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور اضافه کرد: تمام اقدامات انجام شده برای مبارزه با کرونا با هماهنگی و همراهی دانشکده علوم پزشکی نیشابور بوده است.

وی تأکید کرد: هر جای این نظام اتفاقی بیافتد شامل مفاسد اقتصادی و اداری، قطعاً به مراجع مربوطه انعکاس خواهیم داد و برخورد با دستگاه قضایی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خواهد شد نیک یاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران