Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجره نقل و انتقالاتی نفت آبادان با رسیدن نامه فیفا باز شد

پنجره نقل و انتقالاتی صنعت نفت آبادان به دلیل پرداخت نکردن بدهی بازیکن خارجی شان بسته بود و پس از پرداخت بدهی بازیکنان خارجی باز شد.

به گزارش طرفداری،  تیم نفت آبادان که با مشکل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات رو به رو بود، به همین دلیل نتوانست قرارداد بازیکنانش را به ثبت برساند و بدون بازیکنان جدیدش با پیکان بازی کرد اما امروز با نامه فیفا پنجره صنعت نفت باز شد و نفتی‌ها برای ثبت قرارداد بازیکنان خود تا ساعت 24 امشب مهلت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت پول بازیکنان خارجی فصل‌ های قبل خود را پرداخت کرده است،  باشگاه نفت آبادان حتی اسناد واریز پول به حساب این بازیکنان را برای آن‌ها ارسال کرده است و خود این بازیکنان تاییدیه دریافت پولشان را به فیفا ارسال کردند تا پنجره باز شود. نفت آبادان به آگوستو سزار، جاناتان بالوتلی و عزیز سی بی کوف بدهکار بود.

همچنین فدراسیون فوتبال به همراه باشگاه نفت آبادان، پیگیر حل این مشکل بود، مشکل مهمی که نفت برای حل آن، 8 ساعت فرصت داشت. ساعت 16:00 امروز از آبادان خبر رسید فیفا با ارسال نامه پنجره نقل و انتقالات نفت را باز کرده است.

نفت آبادان با پنجره بسته 3 امتیاز از پیکان گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

ریکانی: با تمام وجود مقابل پرسپولیس خواهیم جنگید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پنجره نقل نفت آبادان باز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد و یک دهه اشتباه در سیاست های نقل و انتقالاتی! (زیرنویس فارسی)

از زمان خداحافظی سر الکس فرگوسن از جمع شیاطین سرخ، منچستریونایتد هر گز نتوانسته در لیگ برتر انگلستان به قهرمانی دست یابد که کارشناسان یکی از دلایل اصلی آن را اشتباهات مدیران باشگاه در نقل و انتقالات می‌دانند.

دانلود (26.4MB)

دیگر خبرها

  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • منچستریونایتد و یک دهه اشتباه در سیاست های نقل و انتقالاتی! (زیرنویس فارسی)
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد