Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@04:56:09 GMT

قویترین خودرو آفرود دنیا در راه است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۲۶۰۱

قویترین خودرو آفرود دنیا در راه است

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  جیپ اعلام کرده است که رانگلر روبیکان ۳۹۲ (Wrangler Rubicon ۳۹۲) رو به تولید است و فروش آن از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد. این خودرو  مجهز به پیشرانه ۶.۴ لیتری V-۸ است که ۴۷۰ اسب بخار قدرت و ۴۷۰  گشتاور تولید می‌کند و جیپ ادعا می‌کند که در ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ ثانیه سرعت ۱۰۰ کیلومتر را می پیماید. 

این مدل به لاستیک‌های ۳۳ اینچی مجهز است. پیش از این جیپ اعلام کرده بود که مدل تولیدی رانگلر مجهز به پیشرانه خورجینی هشت سیلندر هیچ‌گاه تولید نخواهد شد زیرا پیشرانه اجازه نمی‌دهد تا فضای مچاله شدن (Crush Space) کافی برای دستیابی به ایمنی خودرو در تصادف وجود داشته باشد. خودروی مفهومی جیپ رانگلر روبیکان ۳۹۲ از جعبه‌دنده خودکار هشت سرعته و جعبه‌دنده کمکی دو سرعته بهره می‌برد.

 رانگلر نیاز زیادی به سرعت در مسیرهای مستقیم ندارد و جیپ این خودروی مفهومی را به سخت‌افزارهای مورد نیاز برای آسان‌تر کردن رانندگی در مسیرهای آفرود مجهز می‌کند. V-۸ تنومند فقط در بالاترین مدل روبیکان موجود است که بهترین رانگلر آفرود با قابلیت تولید در کارخانه است.

این دستگاه به یک جعبه انتقال دو سرعته تمام وقت، محورهای بسیار مستحکم دانا ۴۴ با دیفرانسیل قفل الکترونیکی مجهز است. از جمله سایر امکانات این خودرو می‌توان به بالا بردن ۵ سانتی‌متری (۲ اینچی) ارتفاع سیستم تعلیق، کمک‌فنرهای تک‌لوله‌ای فاکس و رینگ‌های ۱۷ اینچی همراه‌ با سیم لبه لاستیک (beadlock) و تایرهای ۳۷ اینچی مخصوص مسیرهای گل‌ و لای اشاره کرد که توانایی این شاسی‌ بلند را برای حرکت در محیط‌های ناهموار بهبود می‌بخشند.

روبیکان ۳۹۲ مجهز به صندلی‌های چرمی با دوخت برنز است که با لبه های خارجی مطابقت دارد. به طور استاندارد این خودرو آفرود با صفحه لمسی ۸.۴ اینچی با صفحات آفرود جیپ ارائه می‌شود که اطلاعاتی از جمله پیچ و خم، مختصات GPS و توزیع برق را نمایش می‌دهد و مانند سایر رانگلرهای موجود در مجموعه جیپ، لوازم جانبی زیادی مانند چراغ‌های LED، ریل‌های سنگی و وینچ‌ها از Mopar در دسترس خواهد بود تا مشتریان بتوانند بیشتر SUV‌های خود را سفارشی کنند.

۲o۲۱ Jeep Wrangler Rubicon ۳۹۲ از اوایل سال آینده در ایالات متحده به فروش می‌رسد و قیمت آن باید کمی کمتر از ۵۰۰۰۰ دلار باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی /نتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی خودرو بررسی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228990 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • خودکفایی، اشتغال و معیشت با استفاده از پساب‌های کشاورزی
  • بالغ‌بر ۵۰ درصد چاه‌های عمیق جوین متقاضی مجهز شدن به پنل‌های خورشیدی هستند
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • قول وزیر صمت برای تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر صمت درباره تولید خودرو در ایران