Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی پیش از ظهر چهارشنبه در شورای آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان مرکزی با اشاره به نقش مهم و محوری فناوری اطلاعات در انجام مأموریت‌های دستگاه قضا اظهار کرد: مدیران و کارکنان این حوزه باید با اهداف والا و مخلصانه به صورت شبانه روزی در این حوزه فعالیت کنند چرا که بر مبنای آمار و داده‌هایی که سیستم‌ها و سامانه‌های تعریف شده در اختیار می‌گذارند، می‌توان به نتایج مطلوبی دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به محدودیت‌های مالی و در راستای تحقق قوه قضائیه هوشمند توجه به یک موضوع حائز اهمیت است و آن هم اولویت بندی در تخصیص منابع به آن دسته از فعالیت‌ها و اموری است که با انجام آنها خروجی مفید تر و وسیع‌تری برای مجموعه قضائی و تکریم ارباب رجوع حاصل می‌شود.

موسوی با اشاره به گسترش کرونا عنوان کرد: در راستای کنترل این بیماری باید هرچه سریع‌تر ارتباطات ویدئو کنفرانسی در تمامی حوزه‌های قضائی استان برقرار شود تا تردد زندانیان به دادگاه‌ها و دادسراها کاهش پیدا کند زیرا تحقق این مهم در حفظ سلامت مردم و کارکنان مؤثر است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ضمن تاکید بر ارتقا ارتباط مکانیزه و الکترونیکی با ادارات و نهادهای مرتبط با دادگستری گفت: در راستای انجام امورات مردم باید ارتباط با شبکه دولت، ضابطین و دیگر سازمان‌های وابسته به قوه به بهترین شکل ممکن در قسمت‌های مختلف برقرار شود.

وی ارائه آموزش‌های لازم و تخصصی به کاربران و همکاران دستگاه قضائی را در حوزه فناوری اطلاعات مهم و ضروری برشمرد و تاکید کرد: مدیران معاونت آمار و فناوری اطلاعات به منظور افزایش بازدهی و کارایی این افراد باید از تمامی فرصت‌ها استفاده کنند چرا که در سیستم جدید، ارزشیابی قضات و کارکنان، بر مبنایی عملکرد آنان در سامانه مدیریت پرونده‌ها و اتوماسیون اداری است و از این طریق رتبه‌ی دادگستری استان در کشور مشخص می‌شود.

کد خبر 5074701

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری استان مرکزی فناوری اطلاعات ویروس کرونا فضای مجازی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه هفته بسیج محدودیت های کرونایی شهرکرد کتاب و کتابخوانی بوشهر شهرستان کرج ستاد ملی مقابله با کرونا بارش باران فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله مکارم شیرازی گفتند: مردم از گرانی فوق العاده، رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود.

به گزارش شفقنا، این مرجع تقلید در دیدار رئیس دفتر ویژه قوه قضاییه، ارتباط بین قوه قضاییه با مردم را مهم دانسته و افزودند: حضور مسؤولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

ایشان در ادامه افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

ایشان پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضاییه ارتباط ندارد را مهم شمرده و گفتند: مردم از گرانی فوق العاده، رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد، ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد