Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@10:30:39 GMT

توزیع ۷۲۱۲ تن روغن خوراکی در البرز

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۳۰۷۳

توزیع ۷۲۱۲ تن روغن خوراکی در البرز

به گزارش خبرآنلاین از البرز «رامین ربیعی» درباره جذب و توزیع روغن در آبان ماه سال جاری افزود: در این بازه زمانی ۹۱۲ تن روغن خوراکی به اصناف تولیدی همچون قنادی ها، رستوران ها و... تخصیص داده‌ایم.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز صنایع غذایی سه هزار و ۳۰۰ تن روغن خوراکی نیز به صنایع استان تخصیص یافت.

ربیعی درباره روغن خانوار اظهار داشت: تاکنون سه هزار تن روغن ویژه مصرف خانوار توسط استان جذب و در حال توزیع است که این آمار تا پایان آبان ماه افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته رئیس سازمان صمت البرز روغن خانوار در فروشگاه‌های بزرگ، زنجیره‌ای و واحدهای صنفی شاخص در حال توزیع است که روند جذب و توزیع آن همچنان ادامه دارد.

دبیر ستاد تنظیم بازار در خاتمه گفت: شهروندان در صورت مشاهده احتکار، عدم عرضه و یا هرگونه تخلف دیگری در زمینه روغن خوراکی مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

48

کد خبر 1457105

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز روغن خوراکی تن روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، علی جم در همایش بزرگ ایمنی و در جمع مدیران، کارشناسان و تکنسین‌های حوزه بهره برداری با تاکید بر ضرورت رعایت ایمنی فردی و گروهی، افزود:بستن کمربند ایمنی در هنگام صعود از تیر برق، بررسی فرسودگی پایه‌ها پیش از صعود و به کارگیری لوازم ایمنی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌بایست موردتوجه قرار گیرد.


وی اضافه کرد: در سال گذشته ۴.۵ میلیارد تومان برای خرید لوازم فردی و گروهی هزینه شد و به تعداد هر برق کارشبکه چهار دست لباس کار توزیع شد.


این مسئول یادآور شد: محیط کارگاهی به محض خروج از خودرو ایجاد شده و مکلف هستید که کلاه و دستکش را به عنوان یک ابزار ایمنی فردی مورد استفاده قرار دهید.


وی خاطرنشان کرد: کارت ایمنی روی خودرو‌های عملیاتی نیز باید روزانه توسط گروه عملیاتی تکمیل و توسط مدیران مربوطه رویت و به امضا برسد.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اظهار کرد: رعایت موارد ایمنی، صرفا برای حفاظت شما است و حفظ نیروی انسانی به عنوان یک ارزش سازمانی برای ما در صنعت برق دارای اهمیت بسزایی است.

دیگر خبرها

  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • اشتغال حدود ۲۰۰ خانوار در قم به کار پرورش شتر
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • هشدار مرکز پژوهش‌های مجلس درباره سبد غذایی خانوار
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • هشدار مرکز پژوهش های مجلس درباره سبد غذایی خانوار : کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار