Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندان‌های استان کردستان از کمک‌های مؤمنانه سپاه بیت‌المقدس به زندانیان جرائم غیرعمد کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مراد فتحی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی اعضای هیأت امنای ستاد دیه استان و بسیج حقوقدانان کردستان که با هدف بررسی وضعیت زندانیان جرائم غیرعمد و کمک به آزادی آنان از زندان تشکیل شد،‌ از ورود سپاه به بحث آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد و اظهار کرد: سپاه پاسداران از بدنه مردم است و همواره نيرويي خادم براي حفظ امنيت و آرامش كشور و مجموعه‌ای موثر در كمك به مردم در بخش‌هاي مختلف از جمله محروميت‌زدايي بوده و خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی از وجود بیش از 220 زندانی جرام غیرعمد در زندان‌های استان خبر داد و گفت: امیدواریم با ورود سپاه پاسداران به موضوع آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بتوانیم شاهد خوشحالی تعدادی از خانواده‌ها در این ایام که مشکلات اقتصادی و شیوع ویروس کرونا استان و کشور را به خود دچار کرده است، باشیم.

 

رئیس سازمان بسیج حقوق دانان استان کردستان نیز در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از کمک‌های مومنانه سپاه طی ماه‌های گذشته در استان گفت: با توجه به اینکه تراکم جمعیت کیفری زندان‌ها و مشکلات خانواده‌های زندانیان یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است لذا سپاه پاسداران بر اساس تفاهمنامه منعقده شده، در مرحله سوم کمک‌های مومنانه خود به یاری زندانیان جرائم غیرعمد خواهد آمد تا بتوان تعدادی از این افراد نیازمند و در معرض آسیب را از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگرداند.

 

سرهنگ مددی آغاز اجرای طرح آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با استفاده از کمک های مومنانه سپاه را چهارم آذرماه و همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسگری (ع) اعلام کرد و بیان داشت: در اجرای این طرح برآنیم تا از ظرفیت خیرین استان نیز در این امر خیرخواهانه و خداپسندانه استفاده نماییم.

 

وی ارائه خدمات مفید و موثر به زندانیان و خانواده‌های آنان را یکی از برنامه‌های بسیج حقوقدانان در آینده نزدیک دانست و افزود: در اجرای این برنامه‌ها، خدماتی از جمله ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان، ایجاد اشتغال مولد برای زندانیان آزاد شده و واجدالشرایط، کمک به رفع نیازمندی‌های خانواده‌های زندانیان نیازمند و غیره ارائه خواهد شد.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه اداره زندان ها اقدامات تامینی و تربیتی سپاه کردستان زندانیان جرائم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه یکی از کار‌های مهم در راه دین و انقلاب، مقوله استقامت است گفت: استقامت در عقیده، استقامت در راه حق ودر راه معنویت باید در زندگی انسان‌ها جاری و ساری باشد.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: تقویت ایمان، تقویت روح وقلب وتقویت عقل و پرهیز ازهوای نفسانی راه‌های مهم برای استقامت در عقیده است.
حجت الاسلام توکلی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس نیز از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در استان خبرداد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد