Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@02:24:59 GMT

مشکل قرارداد مربیان پرسپولیس حل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۳۳۵۶

مشکل قرارداد مربیان پرسپولیس حل شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دستیاران یحیی گل محمدی (داود فنایی و حمید مطهری) ظهر امروز با حضور در ساختمان این باشگاه قرارداد جدیدی را با باشگاه پرسپولیس امضاء کردند.

داود فنایی و حمید مطهری قرارداد‌های خود را با ارقام جدید نسبت به فصل گذشته امضاء کرده اند. قرار است قرارداد مربی بدنساز پرسپولیس نیز افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

روستایی: قرضی به پیکان می‌روم/ با گل محمدی صحبت کردم

گفته می‌شود قرارداد کریم باقری نسبت به گذشته تغییر محسوسی نخواهد داشت و این مربی طبق توافق قبلی به حضور در پرسپولیس ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دل‌پیرو و دیگر بازیکنان سابق سری A که قصد دارند مجوز مربی‌گری یوفا را دریافت کنند، دو روز گذشته را در تورین گذراندند. آنها در آنجا تمرینات یوونتوس را تماشا کردند و در کلاس درس مکس آلگری، مربی بانوی پیر، شرکت کردند.

صبح روز سه‌شنبه آنها به همراه چند عضو یوفا در تمرین یوونتوس حاضر شدند. در بحث تمرینات حضور داشتند و از کادر فنی یوونتوس درس‌های مفیدی را آموختند.

در بیانیه یوونتوس آمده است: صبح و بعد از ظهر چهارشنبه هم این مربیان در جلسات تمرینی تیم اول در مرکز تمرینی یوونتوس شرکت خواهند کرد.

آلگری پس از جلسه تمرینی امروز درباره حضور این مربیان گفت:«من بسیار خوشحالم که تمرین امروز را با همکارانم که از یوفا آمده بودند به اشتراک گذاشتم. این لحظات همیشه کمک‌کننده و سازنده هستند زیرا همیشه فرصتی برای یادگیری ایجاد می‌شود. من سعی کردم برخی از مفاهیم مهم را در اختیار آنها قرار دهم. یک مربی باید همیشه خود را برای کمک به بازیکنان و در این مورد به همکارانش در دسترس قرار دهد.»

این گروه از کارآموزان شامل مارکو پارولو، ایگناسیو آباته، جوزپه اسکورتو و سیمونه پادوین بود.

دیگر خبرها

  • توضیح وزارت ورزش درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان
  • توضیح اسبقیان درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان
  • رویای بزرگ زنوزی؛ ۳ ستاره پرسپولیس در لیست تراکتور!
  • گزینش و نظر نهایی با کادر فنی است
  • مجتبی مطهری: اخلاق مقداری در جامعه ما افت کرده است/ مسعود ادیب: هم‌نسل‌های من از شهید مطهری دین‌داری و مسلمانی خود را آموختند/ ابوالقاسم فنایی: شهید مطهری سعی کردند از جاودانگی اخلاق دفاع کنند
  • اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)
  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • معمای مشکل غیرفوتبالی گل‌محمدی و تراکتور؛ پای تعهدنامه‌ نهاد خاص مخالف او وسط است؟