Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مجموعه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) تحقق گام دوم انقلاب را بستر رشد و توسعه دانست و گفت: تقویت و حمایت از رویکردهای نوین فکری و عملی برای تحقق گام دوم انقلاب ضروری است.

«علی تقوی» در حاشیه دیدار گروه جهادی امام زین العابدین(ع) با معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در لرستان، اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب با صدور بیانیه گام دوم انقلاب، سند توسعه و پیشرفت نظام در ۴۰ سال آینده را تبیین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول مجموعه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) با تاکید بر ضرورت تبیین و تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: عمل به فرمایشات رهبری در مسائلی همچون استقلال، آزادی، عزت ملی، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و روابط خارجی کشور را به تعالی خواهد رساند و دشمنان را ناامید خواهد کرد.

 

وی تحقق گام دوم انقلاب را بستر رشد و توسعه دانست،خاطرنشان کرد: تبیین بیانیه دوم انقلاب تضمین کننده آینده انقلاب و خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

 

تقوی افزود: با توجه به اهمیت تحقق گام دوم انقلاب، می طلبد که ظرفیت های تشکیلاتی جدیدی با رویکرد نوین فکری و عملی و با تمرکز بر جهات مختلف ضرورت های تحقق گام دوم انقلاب، به ظرفیت های نظام و انقلاب افزوده شود.

 

مسئول مجموعه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) با تاکید بر ضرورت تقویت رویکردهای نوین فکری و عملی برای تحقق گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: لازم است در این راه هیچ مانعی بر سر تشکیلات مجموعه های جهادی در کشور وجود نداشته باشد.

 

فعالیت های جهادی ظرفیتی در راستای تحقق گام دوم انقلاب است

 

 وی با تاکید به اینکه جوانان نقش مهمی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دارد،  خاطرنشان کرد: ظرفیت های جهادی و گروه های جهادی می توانند در تحقق گام دوم انقلاب اثرگذار باشند.

 

تقوی بیان کرد: در گروه های جهادی، جوانان در کنارکار و خدمتی که انجام می دهند مطالبه گر راه انقلاب هستند و در کنار ساخت و ساز به وظایف خود که کمک به ارتقای فرهنگ و ارتقای انقلاب از همه لحاظ است، فکر می کنند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: رویکردهای نوین گام دوم انقلاب گروه های جهادی تحقق گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود

اسماعیل دستگزار در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری را روز معلم نامیده اند چرا که ترسیم طرحی از اراده، ایمان، اخلاص برای تلاش و تکاپو در تربیت انسان و هدایت دلسوزانه اوست که سرمشق معلمان مخلص میهن اسلامی ما است.

وی خاطرنشان کرد: شهید مطهری یکی از سرمایه های عظیم و از طلایه داران مبانی فکری انقلاب اسلامی به شمار می رود که برای ایجاد تحولات فکری، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مجاهدت ها کرد و هنوز نیز خیر و برکت آثار ایشان در جامعه اسلامی ساری و جاری و در تربیت نفوس و هدایت نسل ها مؤثر و ماندگار است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود گفت: روز معلم روز بزرگداشت علم و عالم و تجدید میثاق با دین و دانش و بصیرت و تقواست.

دستگزار ادامه داد: البته این شرافت و فضیلت برای معلم، زمانی ارزشمند است که بتواند این موهبت الهی را در وجود خود محقق سازد و با تمام وجود در جهت کمال جامعه به تعلیم و تربیت بپردازد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود تصریح کرد: معلم، استاد و مربی باید خود را وقف سیر تکاملی انسان ها بکند و در این راه روز و شب نشناسد و همواره دغدغه هموارتر نمودن راه سعادت و پیشرفت نسل‌ها را داشته باشد

دستگزار افزود: علامه بزرگوار شهید مرتضی مطهری الگویی به تمام معنا در این راه بود که در ادای امانتش از هیچ کوششی دریغ نورزید و جان پاکش را در ادای رسالت معلمی تقدیم کرد.

وی بیان کرد: فلسفه و رمز نامگذاری این روز به عنوان روز عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج بیانگر ضرورت تجلّی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد مقدس است زیرا رسالت مربیان و معلمان به ویژه در شرایطی که شبهات زیادی از سوی افراد چه با انگیزه یافتن پاسخ قانع‌کننده برای پرسش های خود و چه با انگیزه های شیطانی برای سست نمودن باورهای جامعه اسلامی طرح می‌گردد، رسالتی بسیار خطیر و مهم است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود تصریح کرد: مبنا و بنیان دین اسلام تعلیم و تربیت است و معلمی یکی از شئون الهی است که در وجود انبیاء و پیامبران نهاده شده است تا رسالت تعلیم و تربیت را برعهده گرفته و معلم بشریت باشند، به همین دلیل است که معلمی را شغل انبیاء نامیده‌اند و در تمام جوامع بشری معلم دارای ارزش، شأنیت و جایگاهی ویژه است.

کد خبر 6093317

دیگر خبرها

  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • گام عملی برای جهش تولید
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است