Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:59:25 GMT

واحد تحقیقاتی و پژوهشی پرورش طیور در فارسان فعال شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۳۵۹۲

واحد تحقیقاتی و پژوهشی پرورش طیور در فارسان فعال شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یاسر رحیمیان از فعال شدن واحد تحقیقاتی، پژوهشی پرورش طیور متعلق به دانشگاه شهرکرد با ظرفیت جوجه ریزی ۲۰ هزار قطعه در بخش جونقان از توابع شهرستان فارسان خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر انجام امور تحقیقاتی کلان در سطح استانی و کشوری سبب افزایش ظرفیت تولیدی این شهرستان به میزان هشتاد هزار قطعه جوجه در سال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس امور دام جهاد کشاورزی شهرستان فارسان در خصوص توزیع نهاده‌های طیور در این شهرستان اظهار داشت از ابتدای سال جاری درصد قابل توجهی نهاده‌های ذرت و سویا برای کمک به تولیدات بخش پرورش طیور در اختیار تولید کنندگان این بخش قرار داده شده است.

وی اظهار داشت: در این شهرستان ۳۱ واحد مرغداری با ظرفیت ۵۱۴ هزار قطعه جوجه ریزی در هر دوره وجود دارد که به صورت فعال نسبت به جوجه ریزی اقدام کردند و درصد قابل توجهی از تولیدات گوشت مرغ را در استان تولید می‌کنند.

کد خبر 5074560

منبع: مهر

کلیدواژه: دام و طیور جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری شهرکرد ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا گرگان آمار کرونا محدودیت های کرونایی کرمانشاه هفته بسیج شهرکرد شهرستان کرج بوشهر کتاب و کتابخوانی ستاد ملی مقابله با کرونا بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است

مسعود اکبری باقرآباد معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور ادامه داد: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است