Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@22:07:03 GMT

لزوم اعلام پلاک «خودروهای تردد ضروری» به استانداری

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۳۶۵۰

لزوم اعلام پلاک «خودروهای تردد ضروری» به استانداری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم همه دستگاه های اجرایی استان را مکلّف کرد شماره پلاک خودروهای تردّدضروری خود را به این معاونت اعلام و ارسال کنند.

به گزارش ایمنا، بیژن سلیمان پور با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی واحد و هماهنگ درباره محدودیت های کرونایی گفت: اطلاع رسانی های غیرهماهنگ و پراکنده سبب ایجاد ابهامات زیاد برای مردم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اکنون و بعد از گذشت ۹ ماه از آغاز شیوع کرونا در کشور، باید همه هموطنان به این باور مشترک رسیده باشند که مبارزه با این بیماری همه‌گیر امری مهم و حیاتی است و باید توسط تک تک افراد اجرا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با تأکید بر این که محدودیت های طرح جامع و هوشمند مدیریت تجمع ها و ترددها در کشور در ادامه و در تکمیل محدودیت های قبلی کرونایی وضع شده، خاطر نشان کرد: امیدواریم شرایط به گونه ای پیش برود که مسؤولان و ناظران قانون بتوانند با کمترین نیاز به برخورد قهری و انتظامی، شرایط را مدیریت کنند، در عین حال که اگر کسی بخواهد در برابر محدودیت های قانونی کرونایی همراهی نداشته باشد و یا در برابر این امر به عنوان یک سیاست نظام ایستادگی کند، چاره ای جز برخورد وجود ندارد که البته این برخورد هم برای حفظ حقوق همه هموطنان است.

سلیمان پور سپس گفت: بر اساس آمار، حدود دو هزار نفر از پرسنل مدارس و مراکز آموزشی در استان، موظف به حضور چند ساعته در این مراکز هستند که می توان این فعالیت را در دو هفته آینده و بر اساس اجرای طرح مدیریت جامع تجمع ها و ترددها به حالت تعلیق در آورد.

وی با بیان این که استان قم آمادگی اجرای محدودیت های ترددی را از همین امروز و از ساعت ۱۰ داشت اظهار کرد: طبق اعلام قبلی که قرار بود محدودیت تردد بین استانی با هدف کاهش سفرهای آخر هفته جاری، از امروز و ساعت ۱۰ صبح آغاز شود، این آمادگی در استان وجود داشت که البته طبق اعلام ناجا، اعمال محدودیت از ساعت ۱۰ امروز منتفی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم همچنین از تمامی دستگاه های اجرایی استان خواست تا شماره پلاک خودروهای ترددضروری خود را به استانداری اعلام کنند.

وی در این باره افزود: طرح مدیریت جامع ترددها، جرایمی را برای صاحبان خودروهای خاطی در نظر گرفته است، از این رو همه دستگاه های اجرایی باید شماره پلاک خودروهایی را که ضرورتی در تردد آن ها، چه در بین استان ها و چه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد وجود دارد به استانداری اعلام کنند تا این خودروها توسط پلیس راهور جریمه نشوند.

منبع: فارس

کد خبر 456323

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ممنوعیت تردد خودرو محدودیت تردد ستاد مقابله با شیوع کرونا قم پلیس راهور پلاک خودرو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد

ایمان محرابی نیا، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه  تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع  است گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا هزارچم و محدوده سیاه ، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان ، شنگلده و آب اسک را شاهد هستیم.

به گفته وی  تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده و محور فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها گفت: ترافیک نیمه سنگین در محور قزوین کرج محدوده  پل فردیس گزارش شده و در سایر محورها  تردد روان را شاهد هستیم. 

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل ، مازندران ، گلستان ، سمنان ، فارس ، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، کردستان و کرمانشاه گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران