Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سفر وزیر خارجه بحرین که درصدر یک هیات سیاسی بامداد امروز چهارشنبه در اولین پرواز تجاری از منامه به سوی مناطق اشغالی فلسطین وارد تل آویو شد، با موجی از خشم گروه های مقاومت فلسطین همراه شده است.

شبکه المیادین گزارش داد که گروه های مقاومت فلسطین ضمن محکومیت سفر وزیر امور خارجه بحرین که برای روابط بیشتر با رژیم اشغالگر قدس صورت گرفته، آنرا یک تحقیر برای بحرین و خنجری در میان امیدهای مردم فلسطین توصیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللطیف الزیانی وزیرخارجه بحرین در کنفرانس مطبوعاتی با همتای صهیونیستی از درخواست رسمی دولت متبوعش بر افتتاح سفارت در تل آویو خبر داد.

گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی هم موافقت دولتش را با افتتاح متقابل سفارت خانه ها اعلام کرد.

اشکنازی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک گفت: ما برای مبادله گشایش سفارتخانه ها توافق کرده ایم.

وی همچنین از طرف فلسطینی خواست که مذاکرات را از سر بگیرد.

سفر وزیر خارجه بحرین به فلسطین اشغالی پس از تصویب توافق نامه عادی سازی روابط با منامه در پارلمان رژیم صهونیستی در یکشنبه گذشته و همچنین سفر مایک پمپئو در هفته اخیر به تل آویو صورت گرفته است.

زیانی سفرش به تل آویو را یک شروع استراتژیک برای حفظ منافع مشترک کشورش و رژیم صهیونیستی دانست.

 وی روابط کشورش با رژیم صهیونیستی را مایهی ثبات منطقه خواند و آنرا در راستای تحقق و حمایت از صلح قلمداد کرد.

وزیر خارجه بحرین از همتای صهیونیست خود برای دیدار از منامه دعوت کرد.

بحرین پس از برقراری روابط رسمی در ماه سپتامبر (شهریور) به دنبال گسترش همکاری با رژیم اشغالگر قدس است. 

طرف‌های صهیونیستی و بحرینی تفاهم نامه های زیادی را در چندین زمینه امضا خواهند کرد، از جمله مهمترین آنها همکاری های تجاری و اقتصادی ، ناوبری هوایی و فعالیت شرکت های هواپیمایی است.

بسیاری از مردم بحرین تاکنون چندین بار با برگزاری تجمعات و راهپیمایی های اعتراضی، مخالفت خود را با عادی سازی روابط کشورشان با رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند.

برچسب‌ها بحرین رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین رژیم صهیونیستی فلسطین بحرین رژیم صهیونیستی فلسطین اخبار کنکور وزیر خارجه بحرین رژیم صهیونیستی سفر وزیر تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل نسل‌کشی در غزه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، گوستاو پترو، رئیس جمهور کلمبیا شب گذشته در جمع حامیان فلسطین اظهارکرد: ما روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل به دلیل «داشتن یک دولت نسل کش» قطع می کنیم.

وی افزود: اگر فلسطین بمیرد، انسانیت هم می‌میرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از رئیس‌جمهور کلمبیا
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • درخواست حماس برای فشار بر تل آویو جهت تعیین تکلیف اسرای غزه
  • پیام عربستان به اسرائیل درباره حمله احتمالی به رفح
  • پیام عربستان به تل‌آویو درباره حمله به رفح
  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل نسل‌کشی در غزه
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه قطر