Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@23:15:39 GMT

تاثیر دعوت نشدن به تیم ملی بر روحیه حامد لک

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۳۸۲۰

تاثیر دعوت نشدن به تیم ملی بر روحیه حامد لک

به گزارش افکارنیوز،

داود فنایی درباره دلیل حضور خود در باشگاه  پرسپولیس اظهار داشت: یادم می‌آید آخرین روزی که با پرسپولیس قرارداد بستم به ساختمان این باشگاه آمدم و اکنون هم برای انجام یک کار اداری درباره قراردادهایم به باشگاه آمده‌‌ام ضمن اینکه پیگیر وضعیت پاسپورت خود و تیم هم بودم.

وی درباره اینکه شنیده می‌شود اعضای کادر فنی پرسپولیس به دنبال اضافه کردن متممی به قراردادشان هستند، گفت: اصلاً چنین موضوعی نیست بلکه جلسه ما درباره قراردادمان و مسائل فنی مربوط به تیم صحبت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس درباره اینکه آیا دعوت نشدن به تیم ملی در روحیه حامد لک تأثیرگذار بوده است، توضیح داد: این موضوع به هیچ وجه روی روحیه حامد تأثیر نمی‌گذارد. نظر مربیان تیم ملی همیشه برای ما شرط بوده و به نظر من لک تنها باید کار و تلاش کند. بازی کردن در  پرسپولیس کمتر از تیم ملی نیست نظر سرمربی تیم ملی هم محترم است.

فنایی درباره دل‌خوریی‌های کادر فنی پرسپولیس نسبت به وضعیت مدیریتی این باشگاه گفت: با وجود مدیریت جدید کم کم مشکلات در حال برطرف شدن است. متأسفانه در برهه‌ای خاص یکی دو بازیکن خود را از دست دادیم زمان هم از دست رفت تا نتوانیم بازیکنان جدا شده را حفظ کنیم. ابراهیم شکوری از جنس فوتبال است و مشکلات این رشته را می‌داند. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به سود پرسپولیس باشد.

وی درباره اینکه آیا قراردادش با باشگاه پرسپولیس منعقد شده است، گفت: وقتی به این تیم آمدیم قراردادمان را امضا کردیم و در حال حاضر هم مشکلی نداریم.

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس درباره آخرین وضعیت بوژیدار رادوشویچ گفت: باشگاه باید در برخی تعهدات خود نسبت به رادو عمل می‌کرد. باید باقیمانده قرارداد و بحث پاداش‌هایش را دریافت می‌کرد خدا را شکر اکنون هم به تیم ما اضافه شده است. رادو دروازه‌بانی است که همیشه خوب تمرین می‌کند و زمانی هم که در کرواسی حضور داشت وضعیت وی را رصد می‌کردیم.

فنایی درباره ایجاد شدن رنسانس فکری برای حامد لک توضیح داد: خوشبختانه هر دو دروازه‌بان از لحاظ آمادگی وضعیت خوبی دارند. من برای لک کار خاصی انجام نداده‌ام. پس از باخت در دربی نیمه نهایی جام حذفی فشار زیادی به ما آمد اما تازه مربی نشده‌ام که بخواهم با فشار فضای مجازی تحت تأثیر قرار بگیرم این فضا جالب نیست. سعی می‌کنم ضمن دوری خودم از این فضا حامد هم درگیر فضای مجازی نشود.

وی ادامه داد: باید شبانه روز برای موفقیت کار کنیم و همه هدف ما موفقیت پرسپولیس باشد. اگر رزومه من را ببینند متوجه می‌شوند در کجاها کار کرده‌ام. برخی وقت‌ها یک بازیکن را انتخاب نکرده و وی را کنار می‌زنیم ولی این وضعیت درست نیست بازیکن نباید پشت مربی‌اش حرف بزند. متأسفانه اتفاق‌هایی در این مدت افتاد که نباید رقم می‌خورد.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس تصریح کرد: یکی از بحث‌هایی که با مدیران باشگاه داشتیم همین بود که برخی نفرات به خود اجازه می‌دهند درباره هر موضوعی نظر بدهند، تهمت بزنند و کارهایی انجام بدهند. من هم اگر حرفی نزدم به خاطر هواداران پرسپولیس بود و نمی‌خواستم تیم دچار حاشیه شود. تمرکز خود را برای دیدارهای لیگ برتر و فینال قهرمانان آسیا گذاشته‌ام و وکلای من هم پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

فنایی درباره اینکه آیا منظورش از این حرف‌ها به وحید قلیچ برمی‌گردد، گفت: درباره شخص خاصی صحبت نمی‌کنم. هشت سال دروازه‌بان پرسپولیس بوده‌ام و همه من را می‌شناسند که چگونه به این تیم آمده و چگونه رفتم. وقتی بازیکنی را کنار می‌گذاریم عده‌ای صحبت می‌کنند ولی از طریق وکیلم این موضوع را پیگیری می‌کنم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس تیم ملی فوتبال فنایی حامد لک فنایی درباره دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاپیتان پرسپولیسی‌ها که در ضربات پنالتی سرنوشت ساز مقابل ایرالکو به عنوان هفتمین نفر از تیمش توپ را روی نقطه گچی کاشته بود با پای چپ ضربه به سمت راست دروازه احمد گوهری شلیک کرد اما در این جدال تک به تک ناکام ماند.

به گزارش ورزش سه، این صحنه یادآور لحظه‌ای بود که امیری در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و در روزهایی که تازه به عنوان یک ستاره به فوتبال ایران معرفی شده و در حال درخشش بود مقابل دروازه عراق ناکام ماند و باعث حذف تیم ملی ایران را فراهم آورد.

ضربه امروز امیری که در بازگشت از مصدومیت هنوز به فرم مد نظر خود نرسیده به معنای حذف پرسپولیس از اولین جام این فصلش بود؛ اتفاقی که با یک تصور عامه و تاریخی از کاپیتان پرسپولیسی‌ها با توجه به چپ‌پا بودنش شاید انتظار هم می‌رفت.

امیری در بازی جام ملت‌ها توپ را به تیر عمودی دروازه زد اما این بار احمد گوهری که تا همین پارسال در پرسپولیس حضور داشت و به صورت قرضی در ایرالکو توپ می‌زند دست او را خواند و ضربه‌اش را مهار کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899948

دیگر خبرها

  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس