Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی خبر داد که با 8 فقره کلاهبرداری، 2 میلیارد ریال از شهروندان اخذ کرده بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "کاووس حبیبی" اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری با ادعای صاحب منصب بودن در دستگاه‌های دولتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی تصریح کرد: کارآگاهان با کنترل مجرمین و زندانیان آزاد شده و همچنین با اقدامات فنی و تخصصی، موفق شدند در این خصوص فردی کلاهبردار را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند. سرهنگ "حبیبی" خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی اولیه به 8 فقره کلاهبرداری به مبلغ 2 میلیارد ریال با معرفی خود به عنوان قاضی تعزیرات در استان‌های فارس، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد اقرار کرد. رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، به مردم هشدار داد: کلاهبرداران با استفاده از عناوین مختلف و همچنین سادگی برخی افراد به نیت پلید خود می‌رسند لذا در برخورد با این افراد هوشیاری لازم را داشته باشید. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کلاهبردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح امنیت محله‌محور پلیس و در پی اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی و اعلام نارضایتی شهروندان از قطعی تلفن‌ها و اختلال در اینترنت در سطح شهرستان اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستورکارماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرارگرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های نامحسوس موفق به شناسایی سارق سابقه‌دار در حین تخریب و سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی شدند، افزود: ماموران بلافاصله متهم را به همراه سیم سوخته دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بیان اینکه متهم تاکنون به ۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند، عنوان کرد: اموال مکشوفه توسط نماینده اداره مخابرات شناسائی و با هماهنگی قضائی تحویل مالباخته شد

کد خبر 6093616

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد