Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@10:52:43 GMT

شیوع کرونا در ۳ شهرستان خراسان شمالی قرمز است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۴۰۷۱

شیوع کرونا در ۳ شهرستان خراسان شمالی قرمز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد افشین دلشاد امشب در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خراسان شمالی با اشاره به آخرین شناسایی بیماران مبتلا به کرونا در استان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۳۵ مورد جدید شناسایی و ۶۵ مورد نیز بستری جدید اتفاق افتاده است.

وی به برنامه آتی مقابله با کرونا از ابتدای آذرماه اشاره کرد و گفت: مقابله با کرونا به‌صورت محور و با کمک بسیج و سایر سازمان‌ها اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تأکید بر سازماندهی نیروهای مختلف در مقابله با کرونا تصریح کرد: در این طرح افراد مبتلابه کرونا شناسایی می‌شوند که یا در منازل می‌مانند یا در نقاهتگاه‌ها بستری و مراقبت می‌شوند.

وی ادامه داد: در تیم‌های جدید مقابله با کرونا ۳ گروه ایجاد می‌شود که از جمله تیم‌های مراقبتی به مسئولیت علوم پزشکی، تیم‌های عملیاتی با کمک بسیجیان داوطلب و تیم‌های بررسی و پایش اقدامات و صنوف فعال است.

دلشاد آموزش‌های همگانی در روستاها و شهرها را ازجمله برنامه‌های در جریان مقابله با کرونا بیان کرد و گفت: براساس آخرین آمار ۳ شهرستان خراسان شمالی وضعیت قرمز و سایر شهرستان‌ها وضعیت نارنجی دارند.

وی در انتها خاطرنشان کرد: بجنورد، فاروج و اسفراین در وضعیت قرمز و سایر شهرستان‌ها وضعیت نارنجی هستند که این رنگ بندی‌های وضعیت شیوع کرونا در دوشنبه هر هفته اعلام می‌شود و بر همان اساس محدودیت‌ها اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی کرونا بیماری مقابله با کرونا خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست اصفهان، شاخص میانگین کیفی هوای این کلانشهر سومین روز از اردیبهشت با ۸۳ AQI در وضعیت قابل قبول است.
همچنین شاخص کیفی هوا براساس سامانه‌های برخط ۲۴ ایستگاه در منطقه پروین با ۱۵۶ و زینبیه ۱۶۲ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم در حالیکه در منطقه میرزا طاهر با ۲۹ وشهر مبارکه با ۳۸ AQI در وضعیت پاک است.
همچنین شاخص کیفی هوا در مناطق شهر سگزی با ۱۰۸، زرین شهر با ۱۴۶، دانشگاه صنعتی اصفهان با ۱۲۶ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس است.
کیفیت هوای همچنین در مناطقی از شهر اصفهان از جمله ۲۵ آبان با ۷۴ ف احمدآباد ۸۲، انقلاب ۶۴، پارک زمزم ۹۷، خرازی ۵۸، رهنان ۷۷، سپاهان شهر ۶۰، ولدان ۸۸، کردآباد ۶۶، کاوه ۱۰۰، قهجاورستان ۸۱ و فیض ۵۱، و شهر‌های شاهین شهر با ۷۸ و خمینی شهر با ۵۳، کاشان ۶۳ ونجف آباد ۷۲ AQI در وضعیت قابل قبول است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی